فرمانده انتظامی استان کرمان:
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی اجازه دست درازی به بیت‌المال را نمی‌دهد و در صورت مشاهده برخورد قاطعی با سودجویان دارد.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ 12 October 2021

سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز در رزمایش پلیس و یگان‌های حفاظت دستگاه‌های اجرایی استان کرمان که همزمان با چهارمین روز هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای مدافع امنیت و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: در تأمین نظم و امنیت در کشور افراد زیادی در کشور دخیل هستند و با نیروی انتظامی همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه به مردم قول می‌دهیم با تلاش مضاعف و با روحیه انقلابی، امنیت موجود در کشور را ارتقا بدهیم و در این راه تا پای جان ایستاده‌ایم گفت: شعار هفته ناجا در سال جاری "پلیس هوشمند، امنیت پایدار" است که بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته تعدادی از مأموریت‌های پلیس برون سپاری شده است افزود: خدمات ارزشمند هر کدام از سازمان‌های دولتی با همکاری نیروی انتظامی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی حفاظت بسیاری از ادارات و نهادها را برعهده دارد که در اقصی نقاط استان انجام می‌شود ادامه داد: امنیت یک نعمت بزرگ بوده که متأسفانه در مواقعی مغفول مانده است درحالی که هیچ کاری بدون امنیت ممکن نمی‌شود.

ناظری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با مخلین امنیت مردم برخورد قاطع دارد گفت: نیروی انتظامی اجازه دست درازی به بیت‌المال را نمی‌دهد و در صورت مشاهده برخورد قاطعی با سودجویان دارد.

وی با بیان اینکه اموال عمومی بیت المال است و باید از آن حفاظت و پاسداری کرد افزود: تخریب و دست درازی به آثار فرهنگی و باستانی استان و کشور تخلف و جرم است و پلیس حفاظت این آثار را در دستور کار دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه پیشگیری و بازدارندگی را برای جلوگیری از تخلفات و جرائم را پیگیری می‌کنیم و در این ارتباط اقدامات خوبی انجام شده است ادامه داد: نیروی انتظامی یک نیروی جان بر کف برای برقراری نظم و امنیت و خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه استان کرمان، استان شهید سلیمانی است و هرگونه بی‌نظمی و ناامنی در این استان برای ما قابل قبول نیست گفت: تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت پایدار در استان انجام می‌دهیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار