فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد: تمامی تلاش خود را به کار می‌گیریم و با توسل به شهدا و شهید سپهبد قاسم سلیمانی سطح خدمت رسانی را از نظر کیفی بیش از پیش ارتقا خواهیم داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ 15 October 2021

 

سردار عبدالرضا ناظری پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته کرمان در سخنانی در جمع نمازگزاران با تشریح اقدامات پلیس در کرمان طی یکسال گذشته به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا تاکید کرد: باتمامی توان در همه بخش ها به مردم خدمت رسانی خواهیم داشت.

وی افزود: نیروی انتظامی با تمامی توان در برقراری و تامین نظم و امنیت تلاش می کند و در این زمینه افزایش تحرکات و دشمنی ها، ناامنی های منطقه و دیگر مشکلات و موانع زمینه ساز مشکلات مختلف بوده اند که سبب شده خدمات حوزه نظم و امنیت برجسته تر باشد.

ناظری گفت: ناجا در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در تسهیل شرایط برای انجام ماموریت سایر نهادها بویژه در شرایط کرونا پای کار بود و ماموریت ها را بخوبی محقق کرد.

به گفته وی امروز پلیس هوشمند از نخبگان، نیروهای ولایی، فهیم و متخصص و نیز انواع فناوری های پیشرفته برخوردار است.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین گفت که نیروی انتظامی با الگوبرداری از راه و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی تلاش دارد که شاخص های موردنظر شهید سلیمانی را در اقدامات مختلف محقق کند و این درحالی است که نظرسنجی ها نشان می دهد بیشترین میزان رضایت از پلیس وجود دارد.

وی همچنین اقدامات پلیس استان کرمان طی یکسال گذشته را در بخش های مختلف تشریح کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار