فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به ابعاد مختلف شخصیتی و تاثیر اقدامات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان اسلام گفت: تاثیرات شفگت انگیز این شهید بزرگوار در احیای عزت، حفظ نوامیس مسلمانان و جلوگیری از سیطره کفار بر جامعه اسلامی استثنایی و تاریخی است.
کد خبر: ۱۰۰۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 19 October 2021

سردار سرلشکر حسین سلامی عصر سه شنبه در همایشی با عنوان برنامه اعتلای بسیجیان کرمان در حسینیه ثارالله این شهر با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و اقشار بسیجی افزود: اگر بخواهیم بر حسب زمان جهاد سردار سلیمانی را رتبه بندی کنیم او ۴۰ سال بی وقفه جنگید و در هر خط مقدمی که برای جبهه اسلام ایجاد می شد، حاضر بود.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی استثنایی و بی‌مانند جهاد کرد و در دشت ها، دره ها و ارتفاعات کوچک و بلند و در سرزمین های دور و نزدیک، خاطره ها و حماسه های باشکوه و ماندگار از نبرد افسانه‌ای این مرد بزرگ به یاد دارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: استان کرمان سرزمین مردان رئوف، با عطوفت و سرزمین بیش از ۶ هزار شهید جاودان با خورشیدی درخشان است که قلب ها را تسخیر می کرد و یک عارف به تمام معنا و مجاهد خستگی ناپذیر بود.

وی ادامه داد: این سرزمین مهد ولادت حاج قاسم است و این مردم بازماندگان نسل فداکاری هستند که با او در جبهه های شرف و عزت امت اسلام جنگیدند.

سردار سلامی اظهار داشت: هر نقطه ای از استان کرمان که پا می گذاریم عطر دل‌انگیز این شخصیت بزرگوار به مشام می رسد و برای کرمان و مردم این دیار افتخاری بی نظیر است.

وی افزود: مردم هم قدر این گوهر و دردانه معرفت، عظمت و شوکت الهی را می دانند و به آن می بالند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار