مدیرکل آموزش و پرورش کرمان با بیان اینکه بازگشایی حضوری مدارس به صورت تدریجی در آبان ماه انجام خواهد شد گفت: ۹۵ درصد فرهنگیان و بیش از ۸۵ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان واکسن کرونا را تاکنون دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ 25 October 2021

 

به گزارش تابناک کرمان، احمد اسکندری نسب در نشست شورای معاونان آموزش وپرورش استان اظهارکرد: برای حضوری شدن مدارس تاریخ خاصی را مشخص نمی کنیم بلکه بر اساس پروتکل های بهداشتی شبکه بهداشت چند مرحله بازگشایی حضوری خواهیم داشت.
وی ادامه داد: همه مدارس روستایی و عشایری و کلاس های مهارتی فنی و حرفه ای از سوم مهرماه به صورت حضوری آموزش خود را آغاز کرده اند؛ کلاس های بیش از ۱۵ نفر نیز به صورت زمان بندی در شیفت ها و روزهای متفاوت بازگشایی شده اند.
اسکندری نسب بیان کرد: برای سایر مدارس عنوان شده بود که فرآیند بازگشایی از اول آبان ماه آغاز شود؛ ممکن است فرایند بازگشایی مدارس بر اساس پروتکل های اعلامی و اخذ مجوزات لازم از اول تا آخر آبان ماه متغیر باشد در نتیجه نمی توان زمان بازگشایی دقیق را اعلام کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین اظهار داشت: به آن دسته از مدارسی که درخواست بازگشایی را در سامانه ثبت کرده اند پس از بازدید، مشاهده و احراز شرایط لازم برای حضوری شدن، مجوز بازگشایی ارائه شده است؛ بقیه مدارس هم باید فرایندهای لازم را بگذرانند تا مجوز حضوری شدن به آنها داده شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار