مراسم استقبال از تیم فوتبال 5 نفره مس سرچشمه که قهرمان جام شرکت های جهان شد،صبح امروز با حضور مسئولان استان در فرودگاه کرمان برگزارشد.
کد خبر: ۱۰۰۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ 26 October 2021

عباس آبادی سرمربی تیم فوتبال ۵ نفره مس سرچشمه در حاشیه مراسم استقبال از اعضای بازگشت غرور افرین تیم فوتبال مس سرچشمه پس از قهرمانی جهان به کرماناین تیم در فرودگاه کرمان گفت: مسابقات فوتبال جام شرکت های جهان (fifco) با حضور 16 تیم از سراسر جهان به میزبانی امارات متحده عربی برگزار شد.

وی افزود: تیم فوتبال ۵ نفره مس سرچشمه به عنوان نماینده کارگران ایران در این مسابقات حضور یافت و با شکست دادن حریفانی از بنگلادش،امارات،عربستان،مادیو ایرلند قهرمان جهان شد

عباس آبادی تصریح کرد:در این رقابت ها تیم مس سرچشمه توانست با نتیجه ۶ بر صفر از سد بنگلادش بگذرند و به جمع چهار تیم برتر و مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کنند.

وی افزود در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها این تیم توانست با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل ایرلند به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کند و در آخر با شکست ۳ بر صفر تیم عربستان بر سکوی قهرمانی این دروه از مسابقات ابستاد.

عباس آبادی سطح مسابقات را بالا عنوان کرد و گفت: در این مسابقات تیم های قدرتمندی حضور داشتند که خوشبختانه تیم مس سرچشمه با تلاش خود توانست حریفان مقتدر خود را شکست دهد و به عنوان قهرمانی رقابت ها دست یابد.

او به برنامه های پیش روی تیم اشاره کرد و افزود: بعد از اینکه تیم تجدید قوا کند، برای مسابقاتی که اسفندماه در استان هرمزگان به میزبانی بندر عباس برگزار خواهد شد آماده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار