در ادامه سفر استاندار به عنبرآباد ، یک هکتار گلخانه مدرن هیدروپونیک و مجتمع خدمات رفاهی گردشگری به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ 27 October 2021

با حضور  استاندار کرمان  10هزار متر مربع گلخانه مدرن هیدروپونیک و مجهز به فناوری پیشرفته ( هایتک) در  عنبراباد با اعتبار 200میلیارد ریالی  بخش خصوصی  به بهره برداری رسید .افتتاح  دوطرح کشاورزی وگردشگری در عنبر آباد

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنبراباد در حاشیه افتتاح این طرح گفت :  با افتتاح یک واحد گلخانه مدرن هیدروپونیک محصول توت فرنگی برای ۳۰ نفر  مستقیم اشتغال ایجاد و با توجه به سیستم های سرمایشی و گرمایشی پیشرفته امکان تولید محصول در تمام فصول سال فراهم شد .

 

محسن طاهری  با اشاره به وجود  ۴۰۵ هکتار گلخانه جالیزی افزود: حدود صد هکتار آن به کشت خیار خار دار اختصاص داردو محصولات به  روسیه صادر می شود و مابقی  محصولات گلخانه ای شامل توت فرنگی ، گوجه فرنگی ، خیار معمولی ، انواع فلفل و بادمجان است.

باحضور استاندار کرمان مجتمع خدمات رفاهی گردشگری در عنبر آباد افتتاح شد.افتتاح  دوطرح کشاورزی وگردشگری در عنبر آباد

 برای اجرای  این طرح گردشگری شامل رستوران؛12سوئیت های اقامتی و واحدهای تجاری در پنج طبقه با زیر بنای ۳هزار متر مربع ، بخش خصوصی 30میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.

همچنین در ادامه زینی وند استاندار کرمان از مجتمع تفریحی وگردشگری صبا با زیر بنای ۴۵هزار متر مربع شامل تالار؛رستوران؛دریاچه و باغها، نخیلات و سوئیت بازدید کرد.


در این مجتمع بیش از ۳۰ نفر نیرو مشغول به کار ند و مرحله سوم این مجتمع در فضایی به مساحت ۱۰هزار متر مربع در حال ساخت  است.

 

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار