مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: کمیته مردمی ستاد دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تشکیل شده و تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری باشکوه و مردمی مراسم دومین سالگرد باید بسیج شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶ 20 November 2021

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی صبح امروز در جلسه اعضای کمیته مردمی ستاد دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم هم قبل و هم بعد از شهادت، عامل وحدت بود.

وی با بیان اینکه تشکل‌های مذهبی در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم کار تسهیلگری خدمت به زائران حاج قاسم را به‌خوبی انجام دادند گفت: امسال نیز با هم‌افزایی بیشتر تمام تشکل‌های مذهبی از هیئات، مساجد و گروه‌های مختلف پای کار هستند و اعلام آمادگی کردند.

مسئول کمیته مردمی ستاد دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدای تشییع، راه‌اندازی حسینیه‌های سیار و اجتماع سلیمانی‌ها برخی از برنامه‌های اجرا شده در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم بود افزود: تعداد زیادی بسته‌های معیشتی کمک مؤمنانه به یاد و نیت حاج قاسم نیز بین نیازمندان به‌ویژه در جنوب استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه روضه‌های خانگی با نام و یاد حاج قاسم در سراسر استان با اعزام مبلغین و مادحین اهل‌بیت (ع) برگزار شد ادامه داد: مراسم محوری عزاداری فاطمیه با حضور تمام هیئت‌های مذهبی در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم برگزار می‌شود.

حقانی با اشاره به اینکه رزمایش کمک مؤمنانه با یاد و نام شهید سلیمانی با همکاری هیئت‌های مذهبی و مساجد و با مشارکت مردم و خیرین برگزار می‌شود گفت: اسکان زائرن حاج قاسم در ایام سالگرد شهید سلیمانی در حسینیه‌ها و تکایا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اجتماع سلیمانی‌ها امسال نیز با حضور سخنرانان و مداحان کشوری در کرمان برگزار می‌شود افزود: کمیته مردمی ستاد دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی استان کرمان تشکیل شده و تمام ظرفیت‌ها را باید کنار هم گذاشته شده تا دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی باشکوه و مردمی برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه تعداد زیادی از هیئت‌های مذهبی از استان‌های دیگر نیز درخواست راه‌اندازی موکب در کرمان برای اسکان و پذیرایی زائران را داشتند گفت: از حضور آنها استقبال می‌کنیم و باید هماهنگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار