مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از تامین سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی این منطقه با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ 13 December 2021

 

به گزارش تابناک کرمان، مسعود جمیلی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران به مشکل تامین سوخت ویژه ناوگان حمل و نقل بار حامل محصولات کشاورزی جنوب کرمان اشاره کرد و از تشکیل کمیته رصد و پایش مشکلات رانندگان ناوگان باری جنوب این استان خبر داد و افزود: این کمیته مشکلات ادارات مربوطه را پیگیری می کند.

وی اظهار داشت: در مکاتبه با شرکت پخش فراورده های نفتی استان کرمان از آمادگی شرکت پخش فراورده های نفتی در خصوص تامین سوخت مورد نیاز ناوگان به رانندگان جنوب کرمان خبر داد و اظهار داشت: در این زمینه جای نگرانی وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان تصریح کرد: رانندگان در زمینه شارژ نشدن کارت سوخت خودرو خود می‌توانند با شماره گیری سامانه ۱۴۱، شماره کارت هوشمند ناوگان را اعلام کنند و از وضعیت سوخت گیری طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده استعلام بگیرند.

با شروع برداشت محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان، روزانه بیش از ۶۰۰ دستگاه ناوگان خودرو باری برای حمل محصولات کشاورزی به این منطقه عزیمت می کنند که این عدد در اوج برداشت محصولات به بیش از سه هزار دستگاه افزایش می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار