مدیرکل راهداری کرمان: با فعالیت ۱۷۶ دوربین ثبت تخلف در استان، از لحاظ تعداد این دوربین‌ها، کرمان در دوسال اخیراز رتبه آخر به رتبه سوم کشور ارتقا پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ 13 December 2021

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: بنا به اعلام پلیس ۵۷ درصد تلفات جاده ای ناشی از واژگونی خودروها است و به همین  علت برای رفع خستگی رانندگان ۴۷ مجتمع خدمات رفاهی در استان فعال  و ۲۲ مجتمع دیگر نیز در حال احداث است و در این راستا از راه اندازی این مجتمع ها حمایت خواهد شد.


سیدعلیخانی  افزود: امسال  اجرای۱۲۵ طرح راه روستایی با ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز در دستور کار قرار دارد.

بگفته وی سال ۹۸ ، ۲۹ میلیون تن کالا در استان جابجا شد و این عدد  امسال به ۳۷ میلیون تن رسیده  ودر یک سال اخیر ۵ میلیون ۲۰۰ هزار نفر مسافر نیز در استان جابجا شده اند.


 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  با اشاره به وجود ۱۳ هزار کامیون در استان و اشتغال ۱۸ هزار نفر در حوزه حمل و نقل بار  گفت: سن ناوگان استان ۱۴ سال است که ۲ سال جوانتر از کشور است.


سیدعلیخانی با اشاره به وجود ۳۸۰۰ خودروی حمل و نقل مسافر در استان  افزود آموزش و فرهنگ سازی از دیگر اقدامات این اداره کل است .


وی ایمن سازی بصری ادوات کشاورزی و آموزش های ترافیکی به دانش آموزان، خط کشی، ایمن سازی ، روشن سازی و رفع ۸۹ نقطه حادثه خیز در محورها را نیز از جمله اقدامات انجام شده در حوزه راهداری دانست و گفت: پارسال۳۰۵ کیلومتر از جاده های استان روکش آسفالت شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار