معاون وزیر ارشاد در کرمان:
معاون وزیر ارشاد گفت: رفتار و گفتار شهدا ربانی بود و شهدا به‌ویژه شهید سلیمانی گنج‌هایی هستند که سال‌ها می‌شود از آنها استخراج کرد و تمام نشوند.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 11 January 2022

به گزارش تابناک کرمان، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت ارشاد صبح امروز در آیین اختتامیه و مراسم تقدیر از برگزیدگان و هنرمندان برتر سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی با بیان اینکه باور قلبی دارم اگر کسی برای سپهبد شهید قاسم سلیمانی کار می‌کند دعوت شده است اظهار داشت: باید دعا کنیم که سردار ما را به نوکری قبول کند.

وی با بیان اینکه آیا واقعاً فرعونی که ادعای خدایی داشت باور می‌کرد که پدر و مادرش خودشان او را آفریدند گفت: فرعون ادعای خدایی نداشت ادعای رب بودن داشت.

معاون امور هنری وزارت ارشاد با اشاره به اینکه دعوا سر رب بودن است یعنی تربیت کننده تو چه کسی است افزود:امروز عربستان هم خداپرست است اما مهم این است که تربیت کننده چه کسی است.

وی با بیان اینکه امروز دعوای جهان سر رب بودن است و گر نه کار ندارند که مردم چه خدایی را می‌پرستند تصریح کرد: تربیت ماست که اهمیت دارد و باید این تربیت، یک تربیت ربانی شود.

سالاری با اشاره به اینکه وقتی رب ما الله و تربیت ما خدایی شود تجلی خدا در تمام زندگی ما سرازیر می‌شود گفت: شهید سلیمانی یک رب و الله داشت و خدا و تربیت کننده‌اش یکی بود.

وی با بیان اینکه ما هنوز نمی‌دانیم هدف چیست و برگزاری جشنواره‌ها چه هدفی دارد افزود:رفتار و گفتار شهدا ربانی بود و شهدا به‌ویژه شهید سلیمانی گنج‌هایی هستند که سال‌ها می‌شود از آنها استخراج کرد و تمام نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار