پنج طرح برق رسانی شهری و روستایی امروز (دوشنبه) با اعتبار ۲۴۱ میلیارد ریال در رفسنجان مورد بهره برداری قرار گرفت و برای اجرای این طرح ها ۱۷ پست توزیع برق در این شهرستان احداث شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 21 February 2022

به گزارش تابناک کرمان، رئیس اداره برق رفسنجان روز دوشنبه در آیین بهره برداری از پنج طرح برق رسانی افزود: یکی از طرح ها تأمین برق برای متقاضیان فاقد شبکه در شهرک جهاد این شهرستان است که ۲۳ خانوار در این شهرک از نعمت برق بهره مند می شوند.

محمدرضا یوسفی ادامه داد: در اجرای این طرح یک دستگاه پست توزیع برق احداث شده و ۳۵۵ متر شبکه فشار متوسط، ۲۶ اصله تیر برق فشار ضعیف و هشت اصله تیر برق فشار متوسط نصب شده و هزینه ای معادل پنج میلیارد ریال در اجرای آن به کار رفته است.

وی تصریح کرد: همچنین طرح دیگر تأمین برق رفسنجان برای ۲۶۴ مشترک فاقد شبکه برق در شهرک سپاه است که احداث ۲۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف با اعتباری بالغ بر ۸۳ ملیارد ریال انجام شده است.

پنج طرح برق رسانی در رفسنجان به بهره برداری رسید

یوسفی ادامه داد: طرح دیگر نیز برق رسانی به روستاهای عبدالله آباد، ناصریه، شهرک هزار واحدی، محمدآباد میثم، خیابان معراج و دکتر حسابی رفسنجان بود که اجرای طرح تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف با هزینه ۱۰۵ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طرح رفع مشکلات افت ولتاژ مشترکین در روستاهای مهدی آباد سردار، ملک آباد، کاخ و رئیس آباد، همت آباد و قاسم آباد مورد بهره برداری قرار گرفت که اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال هزینه شده و ۱۳ دستگاه پست توزیع برق احداث شده است.

یوسفی گفت: تأمین روشنایی بلوارهای کبوترخان، عباس آباد حاجی، کوثر ریز، مهدی آباد سردار و اسلام آباد هم افتتاح شد که در اجرای این طرح سه دستگاه پست توزیع احداث شده و  ۴.۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف روشنایی با اعتبار مجموع ۱۲ میلیارد ریال اجرا شد.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار