اردوی سه روزه جهادی پزشکی موسسه کوی شیرین که با حمایت صندوق حمایت و بازنشستگی فولاد برای اقشار کم درآمد بخش علی آباد شهرستان ارزوئیه برگزار شد با استقبال بالای مردم منطقه صوغان کرمان و مراجعه بیش از دو هزار نفر از اهالی و ارایه خدمات به ۹۷۰ بیمار به پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۴۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵ 06 May 2022

پایان اردوی جهادی پزشکی صندوق فولاد با ویزیت بیش از ۹۷۰ نفر در ارزوئیه کرمان

به گزارش تابناک کرمان، بیش از ۲۰۰۰ نفر به محل استقرار تیم جهادی پزشکی در بخش علی آباد شهرستان ارزوئیه، جهت انجام خدمات درمانی مراجعه و از این میان به ۹۷۰ نفر از ایشان خدمات دندانپزشکی ، داخلی و اطفال و خدمات دارویی ارائه گردید.
در اجرای این طرح، یک تیم پزشکی متشکل از ۶ دندانپزشک و دستیار ، ۲ پزشک داخلی و اطفال و ۲ دارو ساز جهت ارائه خدمات به هموطنان علی آبادی حضور داشتند.
علی بابایی، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری صندوق فولاد، ضمن تشکر از پیگیری ها و حمایتهای دکتر عامریان مدیر عامل صندوق بازنشستگی اعلام کرد: درصدد هستیم تا در طول سال چندین اردوی جهادی برای اقشار کم درآمد برگزار نماییم.
ایشان همچنین از گروه جهادی پزشکی و فرهنگی موسسه همیاران کوی شیرین که در اجرای این طرح خالصانه و بدون چشمداشت و با روحیه جهادی و بسیجی، شرکت داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار