رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از رفع مشکل تامین سوخت واحدهای تولید رب گوجه فرنگی جنوب کرمان در نشست کارگروه رفع موانع تولید این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ 16 May 2022

به گزارش تابناک کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان، مسلم مروجی فرد اظهار داشت: ۱۳ واحد تولید رب گوجه فرنگی در جنوب کرمان فعالیت دارند که به دلیل فصلی بودن این این محصول، برخی کارخانه ها با مشکل تامین سوخت مواجه بودند.
وی ادامه داد: بیشترین زمان کار کارخانه ها در فصل بهار و اردیبهشت ماه است که با توجه به اهمیت موضوع، در این جلسه مصوب شد شرکت نفت برای تامین سوخت مورد نیاز واحدهای تولید رب گوجه فرنگی جنوب کرمان همکاری لازم را داشته باشد.

مروجی فرد تصریح کرد: در این نشست همچنین مشکل تخصیص زمین یک واحد تولید زغال نیز مطرح و بررسی شد.

وی ادامه داد: با بررسی صورت گرفته و همکاری محیط زیست مصوب شد با رعایت فاصله از حریم رودخانه، مشکل این طرح نیز حل و استعلام آن توسط محیط زیست به صورت مثبت صادر شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ضمن تشکر از همکاری نهاد و اداره های دیگر در راستای فعال سازی طرح های اقتصادی جنوب کرمان، گفت: کمک به فعال سازی طرح های صنعتی و معدنی، علاوه بر رونق اقتصادی موجب ایجاد اشتغال پایدار برای مردم جنوب کرمان می شود که اکنون جزو اولویت های کاری در جنوب کرمان است.

 نشست کارگروه رفع موانع تولید جنوب کرمان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب و معاون طرح و برنامه، مدیرکل محیط زیست کرمان، مدیران کل استان و سرمایه گذاران چندین واحد صنعتی این منطقه برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار