امام جمعه جیرفت گفت: از مسئولان قضایی و دادستان تقاضا داریم ترک فعل، اهمال و سهل انگاری مدیران، مسئولان و کسانی که مسئولیتی دارند بیشتر پیگیری شود.
کد خبر: ۱۰۸۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 29 January 2023

به گزارش تابناک کرمان، حجت الاسلام میثم تارم روز یکشنبه در آیین معارفه دادستان جیرفت اظهار کرد: در برخی مواقع ترک فعل و سهل انگاری یا اهمال مسئولان و کارکنان خسارت های غیرقابل جبران بر کشور تحمیل می‌کند بنابراین امیدواریم شاهد اقدام شایسته و جدی تر دستگاه قضا در این زمینه باشیم.

وی یادآور شد: رضایت عمومی از دستگاه قضا که یکی از مستقل ترین دستگاه‌های قضایی دنیاست قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام تارم افزود: دادستان پیشین بسیار قاطع و دقیق عمل می‌کرد و در شورای تامین، شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف شهرستان حضور فعال داشت.

فرماندار جیرفت نیز در این مراسم گفت: دادستان ناظر بر اجرای قانون در تمامی ادارات است و همچنین باید پناهگاه مردم عدالت خواه و مظلوم باشد. احمد بلندنظر با بیان اینکه قوه قضاییه جایگاه ویژه‌ای در نظام اسلامی دارد افزود: هیچ امری مهمتر از خدمت در نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد و آن هم بدون همکاری و همفکری دستگاه ها ممکن نیست.

وی اضافه کرد: مقابله با فساد یکی از وظایف مهم دستگاه قضاست و مردم هم با معرفی فاسدان می توانند به این امر کمک کنند.

بلندنظر با بیان اینکه برخورد با مدیران متخلف موجب افزایش اعتماد مردم در کشور می‌شود ادامه داد: در این زمینه وظیفه دادستان بسیار مهم است.

 در این آیین از تلاش های حسین سلامی دادستان سابق جیرفت تجلیل و افشین صالحی نژاد به عنوان دادستان جدید جیرفت معرفی شد.

صالحی نژاد پیش از این دادستان شهرستان بردسیر استان کرمان بود که چندروز پیش توسط رییس دستگاه قضا در این مسئولیت منصوب شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار