فرمانده انتظامی استان لرستان
در پنجم آبان ماه سال جاری، کودکی 11 ساله در خرم آباد ربوده شد و آدم ربایان برای آزادی وی از خانواده اش درخواست 500 میلیون تومان وجه نقد کردند.
کد خبر: ۱۲۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 11 November 2015
به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در پنجم آبان ماه سال جاری، کودکی 11 ساله در خرم آباد ربوده شد و آدم ربایان برای آزادی وی از خانواده اش درخواست 500 میلیون تومان وجه نقد کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان، عنوان کرد: پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد متهمان با یک دستگاه پژو 405 اقدام به ربودن کودک مذکور کرده و وی را به شهرستان فهرج کرمان انتقال داده‌اند.

سردار قنبری گفت: به محض اطلاع از آدم ربایی با تشکیل دو تیم ویژه از پلیس آگاهی استان لرستان و با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه‌روزی، محل نگهداری کودک ربوده شده شناسایی شد که با همکاری پلیس کرمان طی عملیاتی غافلگیرانه دو گروگانگیر، دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده هدف اصلی ربودن کودک را اختلاف مالی با پدر کودک، اعلام کردند.

وی ادامه داد: آدم ربایان پس از دستگیری تحویل مقام قضائی شده و خوشبختانه کودک 11 ساله به نام «رهام» در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامی لرستان، در ادامه از همکاری خوب پلیس کرمان در این عملیات موفقیت آمیز تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، خانواده رهام- کودک ربوده شده- از فعالیت های شبانه روزی پلیس لرستان به دلیل آزادی فرزندشان، تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار