دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری قاتل مرحوم کرامت دهدشتی سرمایه گذار مشهور جیرفتی در شهرستان رودبار جنوب خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹ 20 November 2015
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری قاتل مرحوم کرامت دهدشتی سرمایه گذار مشهور جیرفتی در شهرستان رودبار جنوب خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دادگستری استان کرمان یوسف سبحانی افزود: رسیدگی به این پرونده به جهت اینکه موجب جریحه دار شدن احساسات مردم این منطقه شده بود در دستور کار ویژه این دادستانی قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از 20 روز تلاش شبانه روزی دستگاه قضایی و پلیس آگاهی شهرستان عنبرآباد و پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی پیچیده، قاتل به نام (ر.خ) در محل مخفیگاه اش در شهرستان رودبارجنوب شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: در این رابطه شش متهم در شهرهای مختلف دو استان کرمان و سیستان و بلوچستان دستگیر و از این تعداد چهار نفر با قرار بازداشت موقت راهی زندان شده اند.

دادستان عنبرآباد افزود: علت و انگیزه اصلی قتل اخاذی و سرقت خودروی لوکس خارجی مقتول بوده است.

وی گفت: مقتول شامگاه هشتم آبان امسال توسط آدم ربایان در باغ کشاورزی خود در شهر دوساری ربوده شد و با توجه به مقاومت مقتول مورد ضرب و جرح شدید قرار گرفت که بر اثر شدت جراحات جان باخت.

سبحانی تصریح کرد: دستگاه قضایی بشدت با هرگونه اخلال در نظم عمومی و کسانی که آرامش و امنیت جامعه را سلب کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و امیدواریم حکم متهمان مذکور بزودی صادر و اجرا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار