کرمان
دادستان عمومی و انقلاب قلعه گنج از دستگیری یک قاتل در دهستان رمشک از توابع این شهرستان توسط ماموران انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۱۶۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵ 17 January 2016
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان مسلم سالاری در تشریح جزئیات این خبر افزود: فردی با مشخصات (م.ه) سال 1381در منطقه یوسف آباد شهرستان منوجان، اقدام به قتل مسلحانه می کند و پس از آن به مدت 13 سال متواری می شود. 
وی اظهار کرد: حکم غیابی قصاص متهم، سال 86 توسط دادگستری شهرستان کهنوج صادر می شود. 
دادستان عمومی و انقلاب قلعه گنج ادامه داد: این پرونده به منظور اجرای حکم قصاص در بخش اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب کهنوج مفتوح است. 
وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان قلعه گنج با گرفتن نیابت قضایی و طی یکسری اقدامات اطلاعاتی بصورت شبانه روزی، محل اختفاء قاتل را در دهستان رمشک شناسایی و پس از تعقیب و گریز چند ساعته، وی را دستگیر می کنند. 
دادستان قلعه گنج ضمن تقدیر از اقدامات ماموران انتظامی قلعه گنج در برقراری نظم و امنیت این شهرستان تاکید کرد: دستگاه قضایی با هرگونه عوامل ناامنی و افرادی که آرامش و امنیت مردم را به هم می زنند، برخورد قاطع خواهد کرد. 
وی افزود: مجرمان فراری بدانند راهی برای گریز از چنگال قانون وجود ندارند و در نهایت دستگیر و به موجب قانون مورد محاکمه و مجازات قرار خواهند گرفت. 
دهستان رمشک در بخش چاه دادخدا شهرستان قلعه گنج در جنوب استان کرمان قرار دارد و شهرستان قلعه گنج با 90 هزار نفر جمعیت در 430 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار