به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم
اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر 232 معلم شاهد و شاهدان معلم استان به ویژه مدیرکل شهید آموزش و پرورش حجت الاسلام و المسلمین ایرانمنش، فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام منیع معلم را به تمامی فرهنگیان فهیم استان پهناور کرمان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
کد خبر: ۲۲۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 01 May 2016

به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، متن پیام به این شرح است؛

به نام آن علیمی که شعله عشق به تعلیم و تعلم را در فانوس سینه پر مهر شاهکار آفرینش خویش روشن ساخت.

بار دیگر اردیبهشت ماه، فرا می رسد و یاد و خاطره، همیشه ماندگار فیلسوف فرزانه و معلم شهید مرتضی مطهری، فضای جامعه اسلامی را عطرآگین می نماید.

وزیدن نسیمی که از عطر اقاقیا سرشار است یادآورمان می کند که موسم تجلیل از باغبانان بی ادعای گلستان تعلیم و تربیت است آنان که از همت والایشان، باغ جانمان سبز است. آری! معلم، همواره پرچمدار آگاهی و چراغ پرفروغ دانش و بینش است. معلم، تجلی باشکوهترین مصادیق ایثار و امانتداری است که به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل (رحمت الله علیه) انسان، امانت، اوست.

در سال جاری که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مزین به نام" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" است، براین باوریم که با نقش بی بدیل و همراهی صادقانه ی تمامی فرهنگیان ولایتمدار و فرهیخته ی دیار کریمان در راستای فرهنگسازی این باور و نهادینه نمودن تفکر اقتصاد مقاومتی، مسیری روشن برای رسیدن به فرداهایی بهتر ترسیم خواهد شد و با تدبیر دولتمردان و یاری همه اقشار ملت غیور ایران اسلامی، مقابله با رکود، رونق اقتصادی، بهبود وضعیت معیشتی و آینده ای سرشار از شادابی و امید به ارمغان خواهد آمد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر 232 معلم شاهد و شاهدان معلم استان به ویژه مدیرکل شهید آموزش و پرورش حجت الاسلام و المسلمین ایرانمنش، فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام منیع معلم را به تمامی فرهنگیان فهیم استان پهناور کرمان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم با همت و تلاش در خور تحسین تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت و خانواده های محترم، بستر پرورش خلاقیت و خودباوری و شکوفایی استعدادهای نهفته آینده سازان ایران اسلامی جهت دستیابی به مراتبی از حیات طیبه بیش از پیش فراهم گردد. در سایه سار الطاف بیکران الهی سربلند و برقرار باشید.

                سید یحیی جعفری                                      علیرضا رزم حسینی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان       استاندار و رئیس شورای آموزش و                                                                                     پرورش استان کرمان

 

برچسب ها: معلم ، هفته معلم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار