18 تا 24 اردیبهشت ماه
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان برنامه های هفته هلال احمر در کرمان را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۲۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 07 May 2016
"علی گنج کریمی" با اشاره به برنامه‌های هفته هلال احمر در استان، اظهار کرد: 18 تا 24 اردیبهشت ماه با شعار«بنی آدم اعضای یک پیکرند »به عنوان هفته هلال احمر نام‌گذاری شده و جمعیت هلال احمر استان کرمان  به مناسب گرامیداشت این هفته برنامه های متنوعی را پیش‌بینی کرده است.

وی در ادامه به تقویم روز شمار این هفته اشاره و تصریح کرد: 18 اردیبهشت به عنوان جوانی به رنگ مهربانی،19 اردیبهشت همراهان مهربانی،20اردیبهشت حلقه اتصال مهربانی،21 اردیبهشت آموزش، دریچه ای به دنیای آرام،22 اردیبهشت ایثار برای کاهش آلام بشری،23 اردیبهشت امدادگران پیشگامان مهربانی و 24 اردیبهشت مهر مشارکت نامگذاری شده است.

گنج کریمی افزود: از جمله برنامه‌هایی که به مناسبت هفته هلال احمر در استان برنامه‌ریزی شده، اجرای طرح «جمعه، ایمنی و ایمان» همگام با خدمت‌گزاران در چادرهای هلال‌احمروارائه آموزش های  همگانی در مسیرهای منتهی به نماز جمعه بود که امروز با حضور پرشور پرسنل و اعضا و داوطلبان انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از افتتاح نخستین خانه هلال روستایی در بخش کوهساران شهرستان شهربابک، افتتاح مرکز اداری، امدادی شهرستان نرماشیر، گردهمایی بزرگ اعضا و داوطلبان درروز 19 اردیبهشت با حضور بیش از 500 نفر از اعضا و داوطلبان همزمان با روز جهانی صلیب سرخ خبر داد و گفت: انتخابات مجامع هلال احمر با حضور بیش از 18 هزار داوطلب فعال استان، گلباران و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار خانواده‌های شهدای امدادگر و ایثارگر جمعیت هلال احمر استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، نیز از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته است.

گنج کریمی با اشاره به دیگر برنامه‌های شهرستانی در هفته هلال احمر در استان گفت: دیدار با ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان‌ها، شرکت کارکنان و اعضای داوطلب جوان و امدادگر شعب استان در نماز عبادی سیاسی جمعه و سایر برنامه های ابلاغی نیز بخشی دیگر از برنامه‌های هفته هلال احمر خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری اعضاء در چهارمین دوره انتخابات مجامع در روز جمعه 24 اردیبهشت، تصریح کرد: برنامه‌های دیگر هفته هلال احمر عبارت از برنامه‌ریزی به منظور ویزیت رایگان و برپایی چادر سلامت با محوریت غربالگری تست قند و فشار خون، اجرای طرح نیابت و بازدید از سرای سالمندان است.

گنج کریمی با بیان بخش دیگری از برنامه‌ریزی‌های انجام شده به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر گفت: اجرای پروژه‌های حمایتی و داوطلبی در راستای کمک به محرومان، نیازمندان و بیماران، برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه داوطلبان و فراخوان عضویت در کانون‌های دانشجویی و دانش آموزی نیز از برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان به‌منظور گرامیداشت هفته هلال احمر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان ادامه داد: همچنین ارائه تخفیف به مراجعان مرکز فیزیوتراپی نیز بخش دیگری از فعالیت های معاونت حوزه درمان این جمعیت در هفته هلال است .

گنج کریمی یادآور شد: با توجه به سفر ریاست جمهور به استان کرمان که مقارن هفته هلال احمر انجام می شود؛ پوشش امدادی و ثبت در خواست های مردمی  در این سفرنیز  با حضور بیش از 340 امدادگر و عضو جوان انجام می‌شود.

وی افزود: برپایی نمایشگاه‌ توانمندی جمعیت هلال احمر نیز از جمله فعالیت های این جمعیت در این هفته خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار