در سفر هیئت دولت به کرمان؛
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: تفاهمنامه‌ای بین شرکت صنعتی معدنی گل گهر و دولت در زمینه پروژه ریلی «کرمان – سیرجان» بعنوان اولین پروژه ریلی کشور با حضور بخش خصوصی با حضور رییس جمهور در کرمان منعقد خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 07 May 2016

به نقل از ایسنا، حسن پور با اشاره به اینکه در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان ده ها پرژه خوب به نتیجه می رسد، تصریح کرد: از جمله این طرح ها، پروژه زیرساختی ریلی است که مشکل جنوبشرق کشور را حل می کند و راه آهن بسیار حساس سیرجان، بردسیر و کرمان این کار را انجام خواهد داد.

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: علت حساسیت پروژه این است که ما در منطقه، راه آهن از کرمان به سیستان بلوچستان، از سیرجان به خلیج فارس، نی ریز یزد و اصفهان داشتیم و حلقه مفقوده که می توانست همه زنجیره را به هم وصل کند، 180 کیلومتر بین سیرجان، بردسیر و کرمان بود که با این اقدام هم بردسیر از بن بست خارج شده و هم یک اتفاق مبارک در حوزه ریلی کشور می افتد.

وی اظهار کرد: پروژه ریلی «کرمان – سیرجان» اولین پروژه با حضور بخش خصوصی در این حوزه است که با انعقاد تفاهمنامه ای بین شرکت صنعتی معدنی گل گهر و دولت اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار