کد خبر: ۲۲۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 11 May 2016
دلنوشته محمد حسين توكلی از فعالان اصولگرای استان كرمان در انتقاد به رويكرد رسانه های اصولگرا نسبت به سفر روحانی به كرمان:

"کاش به اصولی که مدعی آن هستیم پایبند بودیم!!!"

سفر ریاست محترم جمهور جناب آقای حجت الاسلام دکتر روحانی به استان کرمان از مدت ها قبل آماج حملات مدعیان اصولگرایی قرار گرفت.
این مدعیان دروغین اصولگرایی که بارها ثابت کرده اند به هیچ اصلی از اسلام،قانون و اخلاق پایبندی خاصی ندارند به جز مواقعی که پای منافع شخصی شان در میان باشد حالا شده اند دایه های دلسوز تر از مادر!!!
می گویند به ادارات و نهادهای وابسته به دولت دستور داده شده که با وعده ناهار و پذیرایی مردم را از سراسر استان پهناور کرمان به دیدار ریاست محترم جمهور بیاورند.
این خبرپراکنی غیرحرفه ای و غیراخلاقی که بر ضد منافع امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای تضعیف قدرت ریاست جمهوری می باشد به سرعت در رسانه های دسته چندمی و زنجیره ای مدعیان دروغین اصولگرایی منتشر شد.

حال ذکر چند نکته حائز اهمیت است:
1_ اینکه مردم استان کرمان در برهه ای از زمان، فهمیم ترین و بصیرترین انسانهای روی زمین هستند اما در روز حضور ریاست محترم جمهوری گرسنگانی هستند که با پیشنهاد یک وعده غذایی فریب داده می شوند آیا توهین به تمام مردم زحمتکش و شهیدپرور کرمان می باشد یا خیر؟!

2_آیا حضور دانش آموزان و کارمندان در مراسم استقبال از مقام های برجسته نظام اولین بار است که در استان انجام می شود که از دید این مدعیان دروغین اصولگرایی این علاقه جوانان و مردم به ریاست محترم جمهوری نکته منفی قلمداد می شود

(نگارنده در دوران دانش آموزی به مراسم استقبال و سخنرانی امام خامنه ای و در دوران دانشجویی به استقبال رئیس جمهور وقت رفته است که قطعا روزهای تعطیل هفته نبوده اند).

3_آیا استقبال مردم سایر نقاط استان از ریاست محترم جمهوری در حالیکه برنامه کاری ایشان فشرده است و قادر به سفر به تک تک شهرستان ها نمی باشند، کاری غیر قانونی و غیر شرعی است که باید با برچسب زنی رسانه های زرد اصولگرایی روبرو شوند؟!

*اما اوج لجن پراکنی این بنگاه های خبری زمانی مشخص می شود که در شبکه های مجازی موضوع هزینه 800 دستگاه اتوبوس و هزینه پذیرایی از مردمی که به دیدار منتخب خود آمده اند را برجسته تر از سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری دولت عدالت محور و پایبند به اصول انقلاب!!! می دانند.

اما نگارنده به عنوان یک کارشناس تدارکات از دید تخصصی هزینه این اتوبوس های خیالی و پذیرایی از این تعداد مسافری که هرگز دیده نشد را رقمی در حدود پنجاه درصد هزینه تبلیغات میدانی یکی از کاندیداهای مدعی اصولگرایی حوزه کرمان و راور برآورد می کنم.

کاش این رسانه ها که خود را دلسوز منافع مردم می دانند از نمایندگان اصولگرای استان و حتی کشور می خواستند هزینه های انتخاباتی خود را شفاف در اختیار مردم بگذارند.
اما در آخر باید از این دلسوزان فصلی خواهش کنم کمی منافع ملی و امنیتی کشور را با اهمیت بدانند و آرمان های نظام، انقلاب و دولت اسلامی را فدای آمال حقیر خود نکنند.

و من الله التوفیق
محمد حسین توکلی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار