نماینده کرمان در تجلیل از برترین های دانشگاه پیام نور کرمان
دکتر محمدرضا پورابراهیمی نایب رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس صبح امروز در مراسم دومین جشنواره تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه پیام نور کرمان،گفت: توان علمی کشور در زمینه های مختلف باعث شده تا دشمنان سر تعظیم در مقابل آرمان های ملت ایران پایین بیاورند.
کد خبر: ۲۳۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴ 26 May 2016
به گزارش تابناک کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و ارتباطات مردمی دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ، صبح امروز در مراسم دومین جشنواره تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه پیام نور کرمان، در سخنانی گفت: توان علمی کشور در زمینه های مختلف باعث شده تا دشمنان سر تعظیم در مقابل آرمان های ملت ایران پایین بیاورند.
وی با بیان اینکه هر چه را که از ما بگیرند یا برای مدتی کوتاه متوقف کنند، علم جوانان و نوجوانان ما را نمی توانند، بگیرند، افزود: توان علمی کشور روز به روز در حال افزایش است و همین موضوع باعث ترس دشمنان شده است.پورابرهیمی تصریح کرد: کشوری که هیچگونه جایگاهی در گذشته در حوزه علم و دانش نداشته امروز به جایگاهی رسیده که خواب را از چشم دشمنان گرفته و باعث نگرانی دشمنان شده است. 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت های چشم گیر کشور در سالهای اخیر گفت: این دستاوردهای بزرگ در حالی بدست آمده که شدید ترین تحریم های علمی را علیه ما به بکار برده بودند ونمی خواستند کشور به توسعه خود ادامه دهد .
به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور؛ پور ابراهیمی با بیان اینکه در عرصه علمی رتبه اول منطقه را داریم ، افزود :در حال حاضر خلق ثروت ازدانش در اقتصاد دانش بنیان از برنامه های کشور است ودر این راستا بورس ایده هم با هدف اصلی تجاری سازی علم راه اندازی شده است. 
پورابراهیمی با اشاره به اینکه نقش و رسالت دانشگاهیان کشور در حوزه مباحث علمی و پیشرفت کشور نقش ویژه و ممتازی است، خاطر نشان کرد: این اقتدار علمی سبب شده است تا دشمنان ما پای میز مذاکره بیایند و در مقابل توان علمی دانشگاهیان ما مذاکره را بهترین راه حل بدانند.   
پور ابراهیمی با اشاره به موضوع اقتصاد دانش بنیان افزود: یکی از مسائل اصلی ما قانون تجاری سازی است و این در حالی است که بنده دوسال است که بر روی این متن کار کرده ام که امیدواریم به عنوان اولین دستور کار در مجلس دهم قرار گیرد و این در حالی است که اقتصاد دانش بنیان یکی از محورهای مهم اقتصاد مقاومتی است .
وی با بیان این‌که از درآمد حاصل از فروش نفت باید خلق مزیت کرد خاطرنشان کرد: این امر نیز باید در حوزه دانش بنیان باشد و باید این مزیت در استان کرمان نیز ایجاد شود.
نایب رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان مورد تاکید مقام معظم رهبری را باید جدی گرفت و سرلوحه اقدامات پژوهشی قرار داد، گفت: درآمدهای نفتی کشور به شدت کاهش یافته و برای تامین هزینه های کشور به شدت نیازمند خلق ثروت از محل دانش است.
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح از دانشجویان برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان تجلیل بعمل آمد       
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار