سرهنگ 'کامبیز اسماعیلی' :
طبق اظهارات شاکیان پرونده، مشخص شد گرداننده این کانال با انتشار عکس های مردم شهر کرمان و اضافه کردن مطالب توهین آمیز، تمسخر و ورود به حریم شخصی آنان با آبروی افراد متعددی بازی کرده است.
کد خبر: ۲۷۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 16 August 2016
به نقل از تابناک کرمان، سرهنگ 'کامبیز اسماعیلی' افزود: در پی مراجعه چند شهروند مبنی بر توهین و نشر مطالب خلاف واقع علیه آنها در یک کانال تلگرامی توسط فردی ناشناس، پرونده ای در این باره در پلیس فتا تشکیل شد.
وی اظهار کرد: طبق اظهارات شاکیان پرونده، مشخص شد گرداننده این کانال با انتشار عکس های مردم شهر کرمان و اضافه کردن مطالب توهین آمیز، تمسخر و ورود به حریم شخصی آنان با آبروی افراد متعددی بازی کرده است.
وی گفت: اگرچه تعداد قربانیان این پرونده متعدد است اما تاکنون تعداد 4 نفر با طرح شکایت در محل پلیس فتا حضور پیدا کرده اند.
رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: کارشناسان پلیس فتا با توجه به توان علمی و با استفاده از امکانات فنی و پلیسی سرانجام موفق به شناسایی متهم شدند و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه متهم در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشود اضافه کرد: جوان دستگیر شده به دلیل هیجان و برای سرگرمی این کانال را راه اندازی کرده و قصد داشته با سوژه قرار دادن افراد مختلف آنها را آزار دهد و به این کار به دیده سرگرمی می نگریسته است.
سرهنگ اسماعیلی گفت: مجرمان سایبری گمان می کنند در فضای مجازی با توجه به مجازی بودن هویت ها می توانند برخی اعمال غیرقانونی را آزادانه انجام دهند و از دید قانون پنهان بمانند اما در فضای مجازی جایی برای پنهان شدن وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار