کد خبر: ۲۷۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 16 August 2016
استراتژی‌های مدیریت اعتبار آنلاین برند:
اگر از زاویه دید مالی به موضوع نگاه کنیم، می‌بینیم که اعتبار باعث می‌شود که شما کار پیدا کنید، درآمد داشته باشید و تاثیرگذارتر باشید. در سطح شخصی هم چیزی است که شما می‌توانید به آن افتخار کنید. اعتباری که محسوس باشد به شما حس خوبی خواهد داد.مدیریت اعتبار آنلاین امروزه یکی از فاکتورهای مهم در فرایند برندسازی یک شرکت است. با توجه به اینکه روزانه بحث‌های آنلاین بسیاری در فضای اینترنت در می‌گیرد، توانایی تغییر صحبت‌ها و احساسات منفی در مورد برند شما با صحبت‌ها و احساسات مثبت هدف اصلی استراتژی مدیریت اعتبار آنلاین می‌باشد.مردم صحبت می‌کنند:
امروزه صرف نظر از اینکه چقدر یک شرکت بزرگ است، آن‌ها نمی‌توانند خود را درگیر روابط عمومی آنلاین (online PR) نکنند. اگر آن‌ها حتی تمایلی به پیوستن به بحث نداشته باشند مردم کار خود را می‌کنند. اگر برندها بخشی از این بحث‌ها نباشند، ریسک بزرگی مرتکب شده‌اند. پس یکی از بزرگترین بخش‌های مدیریت اعتبار آنلاین برند، درگیر شدن در بحث‌های آنلاین، چارچوب بخشیدن به آن و حتی اگر ممکن باشد سپردن همه بحث به تیم خود شرکت است.در زیر بعضی از استراتژی‌های مدیریت اعتبار آنلاین برند را مرور می‌کنیم:1. پیش فعال باشید.
یکی از کم‌هزینه‌ترین روش‌های مدیریت اعتبار آنلاین، این است که قبل از اینکه مشکلات خود را نشان بدهند در برابر آن قرار بگیرید. اگر به اندازه کافی چیزهای خوب در مورد شما گفته شود، انتقادهایی موردی که به شما می‌شود دیگر به چشم نمی‌آید.  اگر محتوای مناسب به اندازه کافی در مرود برند شما وجود ندارد، باید آن را تولید کنید و در وب‌سیات خود قرار دهید یا حتی در وب‌سایت‌هایی قرار دهید که رتبه بالایی در هنگام جستجوی گوگل دارند. اگر هم استانداردهای بهینه‌سازی وب‌سایت و موتورهای جستجو (SEO) را به خوبی بدانید می‌توانید کاری کنید که داستان‌های مثبتی که در مورد شما گفته می‌شود بیشتر دیده شوند تا داستان‌های منفی.2. گوش بدهید.
شما با ایجاد یک ارتباط عمومی قدرتمند در برابر صحبت‌های منفی در مورد برندتان می‌توانید به خوبی اعتبار آنلاین خود را مدیریت کنید. شما باید هر جایی که مشتریانتان انتظار دارند حضور داشته باشید و به آن‌ها گوش بدهید.3. شبکه‌سازی کنید.
با افراد کلیدی و تاثیرگذار در صنعت خود ارتباط برقرا کنید و سعی کنید تشابهاتتان را برجسته نمایش دهید. در وضعیت‌های بحرانی آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند. نام افراد با نفوز می‌تواند به یک وزنه برای شما تبدیل شود و کسی که منتقد شما است را به حاشیه ببرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار