نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش ساردوئیه جیرفت با جمعیتی بیش از 10 هزار نفر از امکانات بهداشتی مناسب برخوردار نیست.
کد خبر: ۲۸۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 19 August 2016
یحیی کمالی پور شامگاه پنجشنبه در بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مرکز بهداشتی ساردوئیه افزود: ایجاد سردخانه برای منطقه ضروری است. وی با اشاره اینکه بخش ساردوئیه منطقه خوش آب و هوایی است عنوان کرد: جمعیت زیادی در روزهای تعطیل از این منطقه بازدید می کنند که باید از خدمات بهداشتی این منطقه استفاده کنند. وی گفت: امیدواریم با مساعدت ویژه وزارت بهداشت کمبودهای این منطقه برطرف شود.
کمالی پور افزود: نبود داروخانه شبانه روزی یکی از معضلات این منطقه می باشد که با توجه به جمعیت منطقه امیدواریم یک داروخانه شبانه روزی در ساردوئیه ایجاد شود. مسئول درمانگاه بخش ساردوئیه نیز در این بازدید گفت: فقط سه پزشک در این درمانگاه به مردم خدمت رسانی می کنند. علی سالاری افزود: داروخانه این واحد، فقط در ساعات اداری باز است. به گفته وی سه خانه پزشک برای اسکان پزشکان در این مرکز بهداشتی ساخته شده است تا بتوانند خدمات بیشتری به مردم ارائه دهند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از صبح پنجشنبه به شهرستان های بردسیر، سیرجان، ارزوئیه، بافت و رابر رفته بود، دیشب پس از ورود به شهرستان جیرفت از ساختمان اداری و اتاق پزشک مرکز درمانی بخش ساردوئیه بازدید کرد. سید حسن قاضی زاه هاشمی عصر چهارشنبه وارد استان کرمان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار