استاندار کرمان:
«زهرا نعمتي» يک اسطوره براي کرماني‌هاست و حضور ورزشکاري در دو بخش المپيک و پارالمپيک در دنيا کم نظير است
کد خبر: ۲۸۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲ 21 August 2016
استاندار کرمان گفت: براي کساني که مدال طلاي مسابقات پارالمپيک ريور را اخذ مي کنند، علاوه بر جوايز اهدايي از سوي کميته ملي پارالمپيک، 50 عدد سکه، اشتغال و در صورت نداشتن مسکن، يک واحد مسکن به آنها اهدا خواهد شد.
  عليرضا رزم حسيني در ديدار با ورزشکاران پارالمپيکي 2016 استان کرمان افزود: معلولين ثابت کردند که جسم به ظاهر معلول، محدوديتي ندارد و مي‌توانند حتي در حوزه ورزش قله‌هاي پيشرفت را طي کنند و درسي براي افراد سالم جامعه باشند. وي اضافه كرد: شايد اگر امکانات و هزينه بيشتري در حوزه ورزش اختصاص داده شود، در مقابل آن هزينه حوزه درمان و آسيب هاي اجتماعي کاهش پيدا خواهد کرد.
استاندار کرمان با بيان اينکه «زهرا نعمتي» يک اسطوره براي کرماني‌هاست و حضور ورزشکاري در دو بخش المپيک و پارالمپيک در دنيا کم نظير است، گفت: حضور «زهرا نعمتي» در المپيک و پارالمپيک در دنيا کم نظير است و نشان از خود باوري و خودسازي وي است. وي با اشاره به اينکه هدايايي براي قهرمانان پارالمپيک از سوي استانداري کرمان در نظر گرفته خواهد شد، اعلام کرد: براي کساني که مدال طلاي مسابقات پارالمپيک ريور را اخذ مي کنند، علاوه بر جوايز اهدايي از سوي کميته ملي پارالمپيک، 50 عدد سکه، اشتغال و در صورت نداشتن مسکن، يک واحد مسکن به آنها اهدا خواهد شد. همچنين به کساني که مدال نقره دريافت نمايند 40 عدد سکه، اشتغال و مسکن و براي برنزي‌ها هم 30 عدد سکه، اشتغال و مسکن در نظر گرفته خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار