چهار طرح تولیدی و دامداری با مجموع اعتبار 9 میلیارد و 300 میلیون ریال در شهرستان رفسنجان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 30 August 2016
به گزارش تابناك كرمان ، فرماندار رفسنجان روز سه شنبه در آیین افتتاح 4 طرح تولیدی و کشاورزی گفت: طرح پرورش گاو، پرورش شترمرغ، بسته بندی گیاهان دارویی و تولید و بسته بندی کیک و کلوچه در این شهرستان افتتاح شد.
حمید ملانوری افزود: طرح تولید و بسته بندی گیاهان دارویی در زمینی به مساحت 120 متر مربع با اعتبار 2 میلیارد و 500 ریال اجرا و برای 4 نفر اشتغالزایی شده است.وی بیان کرد: یک میلیارد ریال تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید و یک میلیارد و 500 ریال نیز آورده شخصی در این طرح به کار رفته است.
ملانوری گفت: طرح پرورش گاو گوشتی در روستای علم آباد رفسنجان هم با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال اجرا شده که دارای 10 رأس گاو گوشتی است و برای 4 نفر اشتغالزایی شده است.
فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: نیمی از این هزینه توسط صندوق کارآفرینی امید و نیمی دیگر توسط متقاضی تامین شده است.وی افزود: واحد پرورش شترمرغ نیز در روستای هرمزد آباد با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون ریال ایجاد شده که دارای صد قطعه شترمرغ است.
ملانوری افزود: همچنین طرح تولید و بسته بندی کیک و کلوچه با اشتغالزایی 3 نفر و سرمایه گذاری 3 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار