مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه در ۲۳ روستای جنوب استان کرمان انرژی خورشیدی ایجاد شده است، گفت: ۱۱ گلزار شهدا نیز از طریق انرژی‌های خورشیدی برق‌دار شدند.
کد خبر: ۲۸۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 31 August 2016
به گزارش تابناك كرمان ، عبدالوحید مهدوی‌نیا در آئین افتتاح پروژه‌های شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه در سه سال گذشته حدود 180 میلیارد تومان در بخش زیربنایی برق هزینه در جنوب استان کرمان هزینه شده است، اظهار داشت: یک هزار و 700 کیلومتر خط فشار قوی و ضعیف اجرا شده است.وی با اشاره به اینکه 4 هزار دستگاه ترانسفور نیز احداث شده است، افزود: 70 هزار مشترک جدید برق‌دار شدند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان با اشاره به اینکه 23 روستای جنوب استان کرمان  انرژی خورشیدی ایجاد شده است، بیان کرد: 11 گلزار شهدا نیز از طریق انرژی‌های خورشیدی برق‌دار شدند.
مهدوی‌نیا با بیان اینکه 5 هزار و 600 واحد مسکن مهر در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان برق‌دار شده‌اند، خاطرنشان کرد: در زمینه رفع کاهش ولتاژ هنوز مشکل وجود دارد و در تلاش هستیم میزان خاموشی‌ها را به 28 درصد در سال برسانیم.
استاندار كرمان نیز در این آئین اظهار داشت: دولت‌های بعد از انقلاب خدمات زیربنایی خوبی را انجام دادند و این دولت توجه ویژه داشته است.
وی با اشاره به اینکه در حوزه زیرساخت‌ها دولت به مسئولیت خود عمل کرده است، بیان کرد: باید به سمت خوداشتغالی و توانمندسازی خانواد‌ه‌ها پیش برویم و از خودکفایی و خوداشتغالی متأسفانه غفلت شده است.
استاندار کرمان با بیان اینکه مردم اشتغال پایدار ندارند، تصریح کرد: کرمان به هشت منطقه اقتصادی تقسیم شده و شرکت‌هایی مسئولیت توانمندسازی مردم را برعهده گرفتند که در یک برنامه پنج ساله انجام می‌شود.
شهباز حسن‌پور نیز در ادامه این مراسم گفت : هیچ روستای بالای 10 خانوار در شهرستان بردسیر و سیرجان وجود ندارد که از نعمت برق برخودار نباشد.نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس خاطرنشان کرد: سال گذشته سه مرحله معاونین وزیر در این مناطق حضور یافته و امسال خوشبختانه این مناطق برق‌دار شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار