سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان :
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: بیش از 16 هزار کیلومتر مربع اکتشافات که طی سال گذشته انجام شده بود در هفته دولت منعکس شد اما باید اشاره کنم آنطور که باید نام و نشانی از این سازمان در جشنواره شهید رجایی کرمان نبود.
کد خبر: ۲۸۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 31 August 2016
به گزارش تابناك كرمان، مهندس حسینی نژاد، در مراسم معارفه معاونین جدید سازمان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر گفت: در هفته دولت سال جاری نزدیک به 800 میلیارد تومان افتتاح در مجموعه صنعت و معدن  حوزه کاری این سازمان انجام شد.وی افزود: بیش از 16 هزار کیلومتر مربع اکتشافات که طی سال گذشته انجام شده بود در هفته دولت منعکس شد اما باید اشاره کنم آنطور که باید نام و نشانی از این سازمان در جشنواره شهید رجایی کرمان نبود.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان اظهار کرد: علیرغم همه تلاش های کارکنان این سازمان خروجی کار آنان در نمایشگاه به دلیل عدم استقبال واحدهای صنعتی و معدنی دیده نشد و امیدواریم در جشنواره شهید رجایی سال بعد شاهد کسب رتبه بالا برای سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمان باشیم.
وی با اشاره به معارفه معاونت معدن و صنایع معدنی و انتخاب مهندس حسن زاده به عنوان سرپرست این معاونت اظهار کرد: گزینه های زیادی برای انتخاب مطرح شد و از آنجایی که بنده به خرد جمعی و کار تیمی و هم اندیشی اعتقاد زیادی دارم باعث شد تا با نظر همه افراد کارشناس این حوزه وی را به عنوان سرپرست معاونت انتخاب کنیم.
وی بیان کرد: از همکاران خواهشمندم به دلیل اهمیت موضوع نظرات و پیشنهادات خود را بیان کنند و درب  اتاق من بر روی همه همکاران باز است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ادامه داد: امروز با مدیران شهرستانی جلسه دارم تا در مورد کارهای و برنامه هایی که باید در راستای اقتصاد مقاومتی انجام داد  صحبت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار