کد خبر: ۲۹۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 21 September 2016
به گزارش تابناک کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، امام جمعه و استاندار کرمان طی پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند. متن پیام به شرح ذیل می باشد :
سی و یکم شهریور ماه هر سال یادآور مقطعی مهم و اثر گذار در تاریخ ایران زمین، یادآور پایمردی و رشادتهای همه شهیدان، جانبازان و ایثارگران فداکاری و فرصتی مغتنم برای تجلیل و تکریم مجاهدت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در برابر ظلم آشکار دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. دوران دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان و یکی از مقاطع سرنوشت سازی بود که ملت رشید ایران هوشمندانه در آن حضور یافته و سهم مهمّی در رسالت تاریخی خود ایفا نمودند؛ بی تردید این اراده خلل ناپذیر به عنوان یکی از افتخارات ماندگار تاریخ حماسه آفرینی های ملّت ایران به ثبت خواهد رسید. بنابراین هر زمان یادی از روزهای دفاع مقدس می شود، عطر سرافرازی و عزت ملتی در فضا می پیچد که با ایستادگی خود، حصارهای تنگ زمان را شکستند و با تقدیم رادمردان پاک دل خویش، اهریمن پلید را از خاک پاک وطن بیرون راندند. اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس، توفیق روز افزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم شهید پرور استان کرمان را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا ، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان مسئلت می نماییم.  
                                                    
         سید یحیی جعفری                                                     علیرضا رزم حسینی     نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان                                            استاندار کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار