شامگاه چهارشنبه آیین تجلیل و تقدیر از مدال آوران و ورزشکاران کرمانی پارالمپیک ریو در باغ فتح آباد کرمان با حضور استاندار برگزار شد . رزم حسینی در بخشی از سخنان خود گفت: ورزشکاران پارالمپیکی با هدفی که داشتند هیچوقت خسته و ناامید نشدند و این درس بزرگی برای ما و جوانانی است که امروز باید برای آبادانی کشور و استان خود تلاش کنند .
کد خبر: ۳۰۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۰ 29 September 2016
به گزارش تابناک کرمان  "علیرضا رزم حسینی" استاندار کرمان شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل و تقدیر از مدال آوران و ورزشکاران کرمانی پارالمپیک ریو در باغ فتح آباد کرمان گفت : در حوزه های مختلف استان کار می شود که در آینده نزدیک از آن استفاده خواهیم کرد و امیدواریم این حرکت در استان با قدرشناسی و همراهی مردم ادامه پیدا کند.
وی بیان کرد: ورزشکاران پارالمپیکی با هدفی که داشتند هیچوقت خسته و ناامید نشدند و این درس بزرگی برای ما و جوانانی است که امروز باید برای آبادانی کشور و استان خود تلاش کنند.
استاندار کرمان گفت: خدا را سپاس می گوییم با شرایط کشور، دولت تدبیر و امید کشور را در مسیر درست ساخت و آبادانی و پیشرفت و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری است، قرار داده است.وی افزود: باید مدال کار و تلاش در استان را و مدال اجرای اقتصاد مقاومتی را در استان کرمان کسب کنیم و همه مدیرانی که در سراسر استان کار می کنند دل در گرو هم گذاشته تا با کمک هم کشور را بسازیم.
رزم حسینی عنوان کرد: امشب به مناسبت قهرمانان و افتخارآفرینان و کسانی که با وجود محدودیت های جسمی باعث افتخارات زیادی برای همه ملت ایران، ورزشکاران و مردم کرمان شدند، دور هم جمع شدیم.
وی خطاب به مدال آوران پارالمپیکی گفت: وظیفه ما و همه مردم ایران و کرمان است که به خوبی از شما قدرشناسی به عمل آوریم و امشب اگر جمع شدیم علاوه بر سپاس و قدرشناسی عزیزان، یادآوری درس هایی برای مردم کرمان است.ایشان تصریح کرد: این ورزشکاران به جوانان درس هایی دادند، آنها ثابت کردند با کار و تلاش می توان کارهای بزرگی انجام داد، با محدودیت و معلولیت جسمی برای جوانان الگو می شوند و به جوانان خستگی ناپذیر بودن برای رسیدن به هدف را آموختند.
استاندار کرمان گفت: به کسانی که در پارالمپیک ریو خوش درخشیدند تبریک می گویم و حضور پیشکسوتان ورزشی و مدیران در این محل، در بدرقه و استقبال باعث دلگرمی است و انجام تعهدات حداقل کاری است که می توانیم انجام دهیم.وی ادامه داد: برنامه ریزان و کسانی که مسئول ورزش کشور هستند برنامه ریزی کنند که مدال ها متوقف نشود و ادامه داشته باشد و بتوانیم مدال های بیشتری در آینده کسب کنیم.
زهرا نعمتی دارنده مدال طلای انفرادی و مدال نقره تیمی، پیمان نصیری دارنده مدال برنز رشته دو و میدانی، عشرت کردستانی پرچمدار ایران در مسابقات و کسب رتبه پنجم والیبال نشسته، سمیه عباسپور کسب مقام چهارم رشته تیراندازی، مریم ایرانمنش مربی والیبال نشسته بانوان تیم ملی ایران، بتول خلیل زاده فرسنگی بازیکن تیم والیبال نشسته و کسب رتبه پنجم مسابقات پارالمپیک، ایمان فرحبخش مربی تیم والیبال پنج نفره اعزامی از ایران و کسب مقام دوم مسابقات ریو، محمدرضا مهنی نسب با کسب مدال نقره در رشته فوتبال 5 نفره نابینایان، صادق رحیمی با کسب مدال نقره در رشته فوتبال 5 نفره نابینایان و سجاد مرادی قهرمان رشته دو نیمه استقامت آسیا ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک 2016 از استان کرمان هستند.استان کرمان در این دوره از بازی های پارالمپیک بیشترین تعداد شرکت کننده و کسب بیشترین مدال را در کارنامه خود ثبت کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار