خانم معلم فداکار نهاوندی به رغم آنکه شنا بلد نبود، دانش‌آموزش را که در رودخانه در حال غرق شدن بود، نجات داد.
کد خبر: ۳۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 13 May 2015
به گزارش تابناک یزد، فاطمه مولوی معلم دبستان شهید ثانی روستای تکه از توابع شهرستان نهاوند در اقدامی شجاعانه جان دانش‌آموزش را که به داخل آب افتاده بود، نجات داد و پس از مدتی، خود نیز با تلاش فراوان از رودخانه خارج شد.

این معلم فداکار در تشریح حادثه گفت: به منظور برپایی اردوی دانش‌آموزی و پس از برنامه‌ریزی‌های لازم، به اتفاق مدیر، معلمان و دانش‌آموزان مدرسه به سراب گاماسیاب که از تفرجگاه‌های شهرستان نهاوند است، رفتیم.

وی افزود: در طول برگزاری اردو در کنار دانش‌آموزان مشغول اجرای برنامه‌های گروهی بودیم که آتنا زرینی دانش‌آموز پایه دوم ابتدایی برای شستن دست‌هایش کنار رودخانه رفت و به علت عدم تعادل به داخل آب سقوط کرد.

خانم مولوی ادامه داد: بنده که در این لحظه کنار سایر دانش آموزان بودم، متوجه فریاد او شدم و در یک لحظه به خدا توکل کردم و بدون اینکه شنا بلد باشم، خود را به داخل رودخانه انداختم و او را از آب بیرون کشیدم.

معلم فداکار نهاوندی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه بدون هیچ مشکلی پایان یافت و دانش آموز نامبرده نیز در سلامتی کامل به سر می‌برد، افزود: خدا را شاکرم که توانسته‌ام این دانش‌آموز را که مانند فرزند خودم است، نجات دهم.

فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار