دبیرکل سازمان جهانی بسته‌بندی گفت: سازمان جهانی بسته‌بندی «wpo»، مؤسسات بسته‌بندی را در دنیا تأسیس کرده و افتخار می‌کنیم که به ایرانی‌ها کمک کنیم تا این مؤسسات را راه اندازی کنیم.
کد خبر: ۳۸۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 21 February 2017
کیث آلفرد پیرسون دوشنبه شب در همایش تخصصی نقش بسته‌بندی در سلامت غذا در رفسنجان اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم سازمان بسته‌بندی جهانی، علاقه‌مندسازی مردم به این صنعت است و رسالت و ماموریت ما این است که به زندگی مردم از طریق بسته بندی بهینه کیفیت ببخشیم.

وی افزود: بینشی که در صنعت بسته‌بندی وجود دارد از طریق تماس با اعضاء شبکه‌های عضو به سراسر دنیا منتقل می‌شود و رقابتی سالم و سازنده ایجاد می شود.

دبیرکل سازمان جهانی بسته‌بندی تصریح کرد: این فرصت برای شرکت‌های ایرانی وجود دارد که بتوانند تخصص و مهارت خود را از طریق سازمان جهانی بسته بندی نشان دهند.

پیرسون با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی متعدد توسط سازمان جهانی بسته بندی، یادآور شد: دوره‌های آموزشی زیادی در الجزایر، غنا، اندونزی، هند و ایتالیا برگزار کردیم.

وی ادامه داد: یکی از کارهایی که اخیرا در ایتالیا انجام دادیم، برگزاری دوره به صورت بین‌المللی بود که در پایان مدرک حرفه‌ای به دانش‌آموختگان اعطا می‌شود که چون این مدرک به صورت بین المللی ارائه می شود می‌توانید فرآیند بسته‌بندی را در هر جای دنیا انجام دهید.

دبیرکل سازمان جهانی بسته‌بندی به اهمیت صنعت بسته بندی اشاره کرد و اظهار داشت: صنعت بسته‌بندی به رونق صنعت و کسب و کار کمک کرده و ارزش افزوده را بالا می برد.

پیرسون اضافه کرد: صنعت بسته‌بندی در ایالات متحده، امارات، چین و ژاپن در درآمد ناخالص 25 درصد تأثیرگذار بوده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار