رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: سهم جنوب استان کرمان از 657 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی که امروز (سه شنبه) بطور همزمان توسط وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی در 28 استان و 47 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی افتتاح شد، 19 طرح است.
کد خبر: ۳۸۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 22 February 2017
محمدرضا محمدی ساردوی در حاشیه افتتاح همزمان این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون 159 خانه بهداشت در جنوب استان کرمان به بهره برداری رسیده و 150 طرح نیز آماده افتتاح است. 
وی بیان کرد: برای این 19 طرح حوزه سلامت که امروز به صورت همزمان با سراسر کشور توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد افتتاح قرار گرفت 27 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده و جمعیتی بیش از 16 هزار نفر را زیر پوشش قرار می دهد. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در حال حاضر در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 329 خانه بهداشت، 75 مرکز جامع سلامت شهری و روستایی و 53 پایگاه سلامت فعالیت دارند. 
وی با اشاره به فعالیت 2 کلینیک دندانپزشکی در منطقه و خدمت رسانی در مناطقی که برخی افراد آن حتی یک بار هم به دندانپزشک مراجعه نداشته اند افزود: 27 مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی که بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، در دست اجراست. 
دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هفت شهرستان ‌جیرفت، عنبرآباد،‌ فاریاب، کهنوج، رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان را با جمعیت حدود یک میلیون نفر زیر پوشش دارد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار