مدیرکل مطبوعات و رسانه‌ های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تمام متقاضیان دریافت امتیاز نشریه از نظر قانونی می توانند مجوز دریافت کنند گفت: در کشور هشت هزار و 100 نشریه مجوز فعالیت دارند که البته همه این تعداد فعال نیست.
کد خبر: ۳۸۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴ 25 February 2017
حسن محرابی در سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان افزود: تیراژ زیاد نشریات، نشان دهنده رشد کیفی نیست و باید نشریات در حوزه های تخصصی و اختصاصی وارد شوند. 
وی تصریح کرد: نشریات طی سه سال گذشته در حوزه های تخصصی و اختصاصی پیشرفت فراوانی داشته و در نتیجه تعداد مخاطبین نشریات نیز رشد داشته است. 
وی در خصوص نمایشگاه مطبوعات استان کرمان نیز بیان کرد :برگزاری نمایشگاه مطبوعات، یک ضرورت است و در این نمایشگاه ها همه رسانه ها در کنار هم مقایسه می شوند و از تجربیات و توانایی یکدیگر استفاده می کنند. 
محرابی عنوان کرد: نکته مهم دیگر برای برپایی نمایشگاه حضور مردم است که حضور مردم در نمایشگاه های استان ها معمولا مناسب است. 
وی گفت: امسال نسبت به سال های گذشته در استان ها نمایشگاه های کمتری داشتیم و برگزاری این نمایشگاه در کرمان نشان دهنده توانمندی منطقه کرمان است که با مشارکت رسانه ها باید هرسال بهتر شود. 
سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان که روز چهارشنبه چهارم اسفند در سالن ورزشی برق منطقه ای کرمان گشایش یافت و تا هشتم اسفند ادامه دارد. 
این نمایشگاه در 2 نوبت از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 برای بازدید مردم و علاقه مندان دایر است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار