شهردار کرمان از بهره برداری از راستگرد بلوار جمهوری اسلامی به خیابان استقلال تا پایان فروردین ماه سال آینده خبر داد و گفت: پروژه آزادی از پروژه زمان بندی عقب نیست.
کد خبر: ۳۸۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 25 February 2017
علی بابایی به تشریح آخرین جزئیات پروژه زیرگذر آزادی پرداخت و اظهار کرد: این پروژه تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت داشته و از برنامه زمان بندی عقب نیست.

وی با اشاره به اینکه ظرف چند روز آینده ضلع غربی خیابان بهمنیار به سمت آزادی بازگشایی می شود، گفت: به زودی سیستم ترافیکی از سمت خیابان اقبال به سمت آزادی به حالت قبل باز می گردد.

بابایی گفت: با توجه به اینکه اجرای پروژه های بزرگ اغلب باعث ایجاد مشکلات و خساراتی برای بخشی از مردم و کسبه محل اجرای پروژه می شود در تلاشیم این پروژه در اوایل سال آینده و قبل از تاریخ اعلام شده از سوی مشاور به اتمام برسد.

شهردار کرمان از بازگشایی و پاکسازی محورهای ترافیکی اطراف پروژه آزادی قبل از ایام عید خبر داد و افزود: قرار است تا پایان فروردین ماه راستگرد بلوار جمهوری اسلامی به خیابان استقلال که به صورت زیرگذر اجرا شده به بهره برداری برسد.

بابایی با اشاره به اینکه عملیات شیب راه های استقلال و بهمنیار در حال انجام است، ادامه داد: دیوارهای بدنه زیرگذر در کارخانه قرارگاه خاتم الانبیاء در حال آماده سازی برای نصب در محل تعبیه شده است.

بابایی با اشاره به مشکلات مالی بر سر راه اجرای این پروژه بیان کرد: علیرغم رکود موجود در جامعه تلاش شده پروژ زیرگذر آزادی به سرعت انجام شود.

وی همچنین وجود آب های زیرسطحی را از دیگر مشکلات موثر در روند اجرای پروژه ذکر کرد و افزود: برای تخلیه این آب ها ۱۰ کیلومتر لوله گذاری در حال انجام بوده و بتن ریزی زیر میدان هم در حال پی گیری است.

بابایی با اشاره به اینکه این آب های باید به صورت سینوسی جمع آوری شوند، یادآور شد: این آب ها به سمت بزرگراه شمالی شهر انتقال داده می شود.

وی به بازدیدهای روزانه از پروژه زیرگذر آزادی و رصد مشکلات اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون از ۱۰۵ هزار تن آرماتور مورد نیاز این پروژه ۵۸ هزار و ۸۰۰ تن انجام شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار