مدیر‌کل پست استان کرمان با اشاره به خدمت‌رسانی دو شیفته به مردم در روزهای پایانی سال گفت: در ایام نوروز باجه سیار پست در میدان گنج‌علی‌خان کرمان برای مسافران نوروزی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۳۸۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 27 February 2017
علیرضا اکبری در بازدید از سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان کرمان اظهار داشت: از ابتدای امسال بالغ بر 10 میلیون و 500 هزار نامه و مرسوله پستی در استان کرمان جابه‌جا شد.

وی با اشاره به اینکه اداره‌کل پست استان کرمان در روزهای پایانی سال روزهای پرکاری دارد گفت: جابه‌جایی مرسولات پستی در روزهای پایانی سال شدت می‌گیرد.

مدیر‌کل پست استان کرمان با بیان اینکه شخصیت پست را نامه‌رسان به مردم می‌رساند با تقدیر از زحمات همکاران خود در اداره‌کل پست افزود: سعی کرده‌ایم با لباس فرم و ظاهر مناسب و همچنین آموزش رفتار خوب خدمت‌رسانی خوبی به مردم انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه خدمات پست در سه بعد فیزیکی، الکترونیکی و مالی به مردم ارائه می‌شود خاطر‌نشان کرد: یکی از اقدامات موثر دولت که با همکاری مجلس و شورای نگهبان انجام شد، ملی‌شدن شرکت پست بود.

اکبری با بیان اینکه 405 دفتر ICT روستایی در استان کرمان وجود دارد گفت: از طریق این دفاتر خدمت‌رسانی به مردم تا روستاها به وجود آمده و کمک زیادی هم به سایر دستگاه‌های دولتی برای ارائه خدمات به روستائیان شده است.

وی با اشاره به اینکه اداره‌کل پست در تمام روزهای تعطیل آغازین سال نو به جزء روزهای اول و سیزدهم فروردین باز است افزود: طبق سنوات گذشته باجه سیار پست در ایام نوروز در میدان گنجعلیخان کرمان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی راه‌اندازی می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار