نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رسانه‌ها وظیفه دارند با بهره‌گیری از فرهنگ غنی اسلامی توان تقابل و توانایی مقابله با تهاجم فرهنگ‌های بیگانه را به جامعه بدهند.
کد خبر: ۳۹۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 14 March 2017
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین امان‌الله علیمرادی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر اهمیت کار رسانه‌ها اظهارداشت: خداوند در قرآن کسانی را که اهل گوش دادن به دیدگاه ها بوده، بهترین دیدگاه‌ها را پذیرفته و تبعیت می‌کنند ستایش کرده و از آنان به عنوان خردمند یاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه رسانه وظیفه مهم دریافت، جمع‌آوری، نظام‌مندی و انتقال دیدگاه‌ها را در جامعه بر عهده دارند گفت: اهل رسانه وظیفه دارند در این راستا رعایت انصاف و عدالت را به‌کار بندند و بدون پیش‌داوری به انتقال اخبار بپردازند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رسانه‌ها و مطبوعات وظیفه دارند تا توانایی درک درست دیدگاه‌ها و تحلیل مسائل را به جامعه بدهند تصریح کرد: رعایت قوانین و مبانی اسلامی و حقوق مردم دو رکن اساسی نظام است که در جمهوری اسلامی به آن اهمیت ویژه‌ای داده شده است.

وی با اشاره به دیگر وظایف رسانه‌ها خاطرنشان کرد: حاکمیت اخلاق اجتماعی و اسلامی در جامعه، استقامت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی از دیگر وظایف رسانه‌هاست.

علیمرادی با بیان اینکه دشمن قصد ضربه‌زدن و تخریب فرهنگ ما را دارد گفت: رسانه‌ها وظیفه دارند با بهره‌گیری از فرهنگ غنی اسلامی توان تقابل و توانایی مقابله با تهاجم فرهنگ‌های بیگانه را به جامعه بدهند.

وی رسانه را فراهم‌کننده میدان مسابقه اهل ایمان در همه زمینه‌های خردمندی در جامعه برشمرد و تصریح کرد: پاسداری از ارزش‌های انقلابی و ملی، مردم‌سالاری دینی و انتخابات از میادین رقابتی است که نقش رسانه‌ها در آن پر رنگ‌تر می‌شود

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطر نشان کرد: رسانه در تبیین اهمیت حضور مردم در انتخابات و فراهم کردن زمینه انتخاب افراد شایسته و برگزاری انتخابات پر شور نقش مهمی بر عهده دارند.

وی تحلیل درست دیدگاه نامزدهای انتخاباتی توسط رسانه‌ها را در انتخاب اصلح بسیار با اهمیت دانست و گفت: در میدان انتخابات اندیشه‌ورزی و عدم تخریب رقبا بسیار با اهمیت است.

علیمرادی حضور حداکثری مردم در انتخابات را معدل مردم‌سالاری نظام دانست و گفت: حضور و مشارکت مردم نشان از اهمیت مردم به سرنوشت خود و سرزمینشان دارد.

وی انقلاب اسلامی را هدیه و امانت‌الهی برشمرد و خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم تا با انتخاب اصلح و حضور در انتخابات امانت‌دار خوب این هدیه الهی باشیم.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انتخابات در کشور ما تنها یک کار سیاسی نیست گفت: حضور در انتخابات و انتخاب اصلح یک وظیفه دینی،  شرعی و کار ولایی است.

وی اهمیت مجلس خبرگان رهبری را به‌واسطه اهمیت آن در تعیین رهبری نظام برشمرد و تصریح کرد:  تعیین رهبری یکی از وظایف خطیر مجلس خبرگان است.

علیمرادی با اشاره به اینکه مجلس خبرگان رهبری تنها نهادی است که صلاحیت قانون‌گذاری برای خودش را دارد خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی چه در دوره رهبری امام خمینی(ره) و چه در این دوران روز به روز امر رهبری به بهترین وجه انجام شده و صلاحیت، صلابت، توانایی، شایستگی و اقتدار در زمینه‌های مختلف بر همه آشکارتر و روشن‌تر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وجود سلایق و گرایشات سیاسی در درون نظام لازم است گفت: رهبری و مجلس خبرگان در جامعه نقش پدری داشته و فراتر از گرایش‌های سیاسی عمل می‌کنند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با حفظ شان و جایگاه مجلس خبرگان و با هماهنگی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جدیت مشکلات و مسائل کلان استان کرمان را دنبال می‌کنیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار