معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به اینکه به افراد دارای روحیه انقلابی و بدون وابستگی به جناح‌های سیاسی رای داده شود گفت: استان کرمان آماده برگزاری انتخابات سالم و امن است.
کد خبر: ۳۹۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 15 March 2017
حمید ذکاء‌اسدی امروز در آئین تجلیل از دست‌اندرکاران برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان اظهار‌ داشت: کرمان سال پر برکتی را پشت سر می‌گذارد و امیدواریم در سال آینده نیز توفیقات مردم کرمان افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر در استان کرمان گفت: حضور وزیر کشور در مراسم 12 بهمن و رئیس مجلس شورای اسلامی در 22 بهمن مراسم ایام‌الله دهه فجر استان کرمان را نسبت به سایر استان‌ها متمایز کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با بیان اینکه در روز راهپیمایی مراسم 22 بهمن همه اقشار مردمی و حتی اقلیت‌های مذهبی از جمله زرتشتیان کرمانی هم حضور داشتند افزود: روز پیروزی انقلاب اسلامی ایرانی روز خداست و شرکت در این مراسم یک تکلیف شرعی و ملی است.

وی با اشاره به اینکه آنچه که در این مراسم اهمیت داشت تبیین اهداف انقلاب اسلامی بود خاطر‌نشان کرد: اهداف انقلاب اسلامی فرهنگی و ارزشی بود و با وجود تبلیغات سوء دشمن در هر سال حضور مردم در این مراسم باشکوهتر شده است.

ذکاء‌اسدی با بیان اینکه استان کرمان رتبه نخست و ممتاز را در بحث اقتصاد مقاومتی دارد گفت: رهبر معظم انقلاب در جلسه اخیر شورای اجتماعی کشور فرمودند که در قلعه‌گنج استان کرمان کارهای خوب اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی در استان کرمان بر پایه اصل انقلاب یعنی مردمی در حال انجام است افزود: حدود 20 شرکت بزرگ اقتصادی مدیریت توسعه اقتصادی استان را با مشارکت مردم بر عهده گرفته‌اند که دستاوردهای خوبی هم داشته‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با بیان اینکه همه این کارها در وحدت سیاسی و همدلی اتفاق افتاده است با اشاره به انتخابات پیش رو در سال 96 تصریح کرد: استان کرمان آماده برگزاری انتخابات سالم و امن است.

وی با اشاره به اینکه مردم باید اصلح‌ترین را در انتخابات سال آینده انتخاب کنند اظهار‌ داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش مهمی در توسعه استان دارند و اگر افراد بدون تخصص و تعهد وارد این شوراها شوند مسیر توسعه استان کند می‌شود.

ذکاء‌اسدی با بیان اینکه باید افرادی انتخاب شوند که صفات انقلابی‌بودن مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را داشته باشند گفت: افرادی انتخاب شوند که به گروه‌ها و جناح‌های سیاسی تعهدی نداشته باشند و تعهد آنها به مردم و خدا باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار