فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۷۸ هزار انواع مواد محترقه در استان کرمان و دستگیری ۹ نفر در چند روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۹۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 15 March 2017
سردار رضا بنی‌اسدی‌فر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان اظهار‌داشت: پلیس استان کرمان از بهمن‌ماه امسال بر مسئله چهارشنبه سوری متمرکز شده است.

وی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته 78 هزار انواع مواد محترقه در استان کرمان کشف شد گفت: 9 متهم نیز در این عملیات‌ها دستگیر و در بازداشت به‌سر می برند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه با عوامل ناامنی در مراسم چهارشنبه سوری به شدت برخورد می‌شود افزود: خانواده‌ها با حضور در کنار فرزندان مراسم چهارشنبه سوری را کنترل و این مراسم را خانواده‌محور برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه خانواده باید مانع از خرید هر نوع ماده خطر‌آفرین و پر سر و‌صدا توسط فرزندان شود خاطر‌نشان کرد: بهتر است با فرا رسیدن تاریکی شب به دیدن بزرگان و دوستان رفته و شادی خود را به منزل منتقل کنند.

بنی‌اسدی‌فر با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس در سال جاری گفت: در بحث جرائم فضای مجازی از ابتدای امسال 615 فقره پرونده در پلیس فتا تشکیل شده است که 100‌ درصد آن به نتیجه رسیده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌ها بیش از دو میلیارد ریال برآورد شده است افزود: برداشت غیرمجاز اینترنتی با 25‌ درصد، کلاهبرداری اینترنتی با 16 درصد، مزاحمت اینترنتی با 12‌ درصد و هتک حیثیت و نشر اکاذیب با 9.2‌ درصد به ترتیب بیشترین جرائم حوزه فضای مجازی در استان کرمان بوده است.

رئیس پلیس استان کرمان با اشاره به اینکه 100 هزار جلد گذرنامه در استان کرمان صادر شده است تصریح کرد: صدور گذرنامه در استان کرمان 38 درصد افزایش داشته است.

بنی‌اسدی‌فر با بیان اینکه کشفیات کالای قاچاق در استان نیز 41‌ درصد افزایش کشف داشته است افزود: 668 میلیارد و 640 میلیون ریال کالای قاچاق در استان کرمان کشف شده است.

وی اظهار‌ داشت: 106 هزار و 120 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی با 35‌ درصد افزایش کشف و هزار و 923 دستگاه گوشی تلفن همراه با 228‌ درصد افزایش کشف مهمترین این کشفیات است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار