جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان آماده برگزاری انتخابات سالم است، گفت: جلسات امنیت انتخابات در استان کرمان تشکیل شده است.
کد خبر: ۳۹۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 15 March 2017
سردار محمد مطهری امروز ظهر در آئین تجلیل از فعالیت‌های رسانه‌ای تعدادی از خبرنگاران فعال استان کرمان در مهدیه سپاه ثارالله استان کرمان اظهار‌ داشت: سپاه اصل بر بی‌طرفی در انتخابات را دنبال می‌کند و از ابتدا هم همین‌گونه بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر جلسات امنیت انتخابات در استان کرمان در حال برگزاری است و در برخی شهرستان‌ها تشکیل شده است افزود: در نخستین جلسه استان کرمان به مناطق مختلف دسته‌بندی شد و موضوع انتخابات با محوریت برخی شهرستان‌ها در حال بررسی و پیگیری است.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه جلسات امنیت انتخابات در شهرستان‌های جیرفت، رفسنجان و زرند تشکیل شده است خاطر‌نشان کرد: امروز عصر هم جلسه امنیت انتخابات شهرستان کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات سال آینده فراهم و انتخابات در امنیت کامل برگزار شود گفت: مردم باید هوشیاران به افراد انقلابی و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رای دهند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار