جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: پاسداران برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حاضرند از جان خود هم بگذرند تا جان مردم در امان باشد.
کد خبر: ۴۱۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 01 May 2017
سردار محمد مطهری اظهار داشت: عملیت بیت‌المقدس در سال 61 شاهکار رهروان اباعبدالله الحسین(ع) بود که منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) سالروز میلاد امام حسین(ع) را روز پاسدار نامیدند، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) از تمام هستی خود برای دفاع از دین خدا گذشت و پاسداران نیز برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی به مولای خود اقتدا کردند.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: همه ما به خاطر داریم که پاسداران ما در کردستان و در مقابل ضد انقلاب سر دادند تا مردم سربلند بوده و سرشکسته نشوند.

وی با تاکید بر اینکه پاسداران در طول 8 سال دفاع مقدس با از جان‌گذشتگی خود تکه‌تکه شدند تا تکه‌ای از خاک وطن به دست دشمن نباشد گفت: پاسداران در فتنه سال 88 سوختند اما با استکبار نساختند.

مطهری با بیان اینکه برای یک پاسدار عزت اسلام، ایران و مردم از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: رسالت آنها پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی در برابر همه تهدیدات است. پاسداران برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حاضرند از جان خود هم بگذرند تا جان مردم در امان باشد.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران در استان کرمان در دوران 38 ساله پس از انقلاب خاطر‌نشان کرد: سپاه پاسداران استان کرمان بیش از هزار و 200 شهید پاسدار به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که اگر سپاه نبود انقلاب هم نبود گفت: جوسازی‌ها و مشکلاتی را که امروز استکبار جهانی و عوامل ضدانقلاب داخلی آنها برای تخریب سپاه انجام می‌دهند در همین راستا است. اگر سپاه نبود استکبار به راحتی می‌توانست سلطه خود را مانند دوران پهلوی به این کشور برگرداند و حاکمیت ظالمانه خود را بر این سرزمین ادامه دهد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار