ستاد مرکزی حجت‌الاسلام رئیسی در استان کرمان با صدور اطلاعیه‌ای فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.
کد خبر: ۴۱۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 02 May 2017
ستاد مرکزی حجت‌الاسلام رئیسی در استان کرمان به ریاست حجت‌الاسلام رسول الله‌وردی  با صدور اطلاعیه‌ای به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

در اطلاعیه آغاز به  کار این ستاد، با دعوت عمومی از اقشار مختلف مردم برای همکاری آمده است: به مدد الهی و با توسل به امام هشتم حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در سراسر استان کرمان اعم از مرکز استان، شهرستان‌ها، بخش‌ها و محلات آغاز به کار کرده است.

لذا از عموم علاقه‌مندان و حامیان حجت‌الاسلام رئیسی دعوت می شود برای اعلام نحوه همکاری و فعالیت‌های تبلیغاتی ، عضو کانال رسمی حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی شده و به ستادهای ایشان در استان مراجعه کنند.

همچنین به اطلاع تمامی علاقه‌مندان که متقاضی تاسیس ستادهای مردمی هستند، می‌رساند برای هماهنگی به ستاد مرکزی در شهر کرمان و یا مسئولان ستادهای شهرستان‌ها مراجعه کنند.

همچنین به اطلاع تمامی علاقه‌مندان که متقاضی تاسیس ستادهای مردمی و فعالیتهای انتخاباتی و تبلیغاتی حجت‌الاسلام رئیسی هستند، می‌رساند برای هماهنگی به ستاد مرکزی واقع در کرمان خیابان  شهید مصطفی خمینی (شهاب) کوچه جنب پارک معلم پلاک 12 مراجعه و یا با شماره تلفن 03432226002 تماس بگیرند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار