مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: جانبازان این سرزمین از پای افتادند تا ما روی پای خود بایستیم و در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۴۱۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 02 May 2017
مراسم جشن ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل‌(ع) و گرامیداشت روز جانباز عصر امروز با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.

در این مراسم مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به اینکه جانبازان از پای افتادند تا ما در برابر دشمنان بایستیم اظهار‌داشت: این سرزمین مدیون از خود‌گذشتگی‌ها و جانبازی‌های 570 هزار جانبازی است که برای سربلندی این سرزمین جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با بیان اینکه این آب و خاک 2 هزار جانباز قطع نخاعی دارد که دنیایشان در یک ویلچر خلاصه شده است گفت: شاید سالهاست که پایشان با زمین آشنا نشده اما روح بزرگشان با آسمانها آشنا است.

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی با اشاره به اینکه استان کرمان بیش از 19 هزار جانباز دارد گفت: هزار و 914 نفر از جانبازان استان کرمان پس از تحمل سالها درد و رنج امروز در میان ما نیستند.

وی با اشاره به از خودگذشتگی‌های جانبازان این سرزمین که به مولای خود حضرت ابوالفضل(ع) اقتدا کردند گفت: زحمات همسران و فرزندان این جانبازان در پرستاری و مراقبت از آنها قابل تقدیر و ستایش است.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم از جانبازان هستند گفت: خداوند رهبر انقلاب را از سالها تبعید، زندان، شکنجه و چشمهای ناپاک بدخواهان به سلامت نگه داشت تا ذخیره روزگار برای ما باشند.

حسنی‌سعدی جانبازان را پهلوانان و قهرمانان امروز کشور دانست و گفت: این افراد بدون هیچ منتی جان خود را تقدیم اسلام کردند و هنوز هم به آرمانهای انقلاب، امام و رهبری پایبند هستند.

در ادامه تصاویر مراسم باشکوه روز جانباز در کرمان را مشاهده می‌کنید:

جانبازان از پای افتادند تا ‌در برابر دشمنان خم نشویم‌
جانبازان از پای افتادند تا ‌در برابر دشمنان خم نشویم‌
جانبازان از پای افتادند تا ‌در برابر دشمنان خم نشویم‌



جانبازان از پای افتادند تا ‌در برابر دشمنان خم نشویم‌
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار