رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمان با اشاره به اینکه قول ۱۰۰ روزه حل مشکلات روحانی، ۴ ساله هم حل نشد گفت: چرا دولت تدبیر و امید ایراداتی که به دولت گذشته در مورد پرداخت یارانه‌ها و گداپروری وارد می‌کرد را در طول ۴ سال دولت خود اصلاح نکرد.
کد خبر: ۴۱۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 06 May 2017
حسین فتاحی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان در با گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی که جان خود را برای آرامش و امنیت مردم این سرزمین نثار کردند اظهار‌داشت: انقلاب اسلامی هدیه بزرگی برای نسل ما بود و این انقلاب به سوی جهانی شدن پیش می‌رود و در این مسیر نیازمند همت همه ماست.

وی با اشاره به اینکه اسلام نجات‌بخش بشریت است تصریح کرد: انقلاب ما انقلابی الهی بود و کسی رهبری انقلاب را بر عهده داشت که هیچ لغزش و اشتباهی نداشت و امروز هم رهبر انقلاب جانشین خوبی برای ایشان است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمان با اشاره به اینکه در جامعه مشکلاتی هم وجود دارد گفت: ضعف‌های موجود در جامعه به‌واسطه ضعف‌های مدیریتی ما بوده که متاسفانه از سوی عده‌ای این ضعف‌ها به پای اسلام نوشته شده است.

وی با بیان اینکه اگر شایسته سالاری ملاک انتخاب ما قرار گیرد بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود تصریح کرد: متاسفانه سهم‌خواهی‌ها نمی‌گذارد مدیران ما از افراد شایسته در پست‌ها استفاده شود.

فتاحی با اشاره به ملاک‌های انتخاب اصلح گفت: بررسی عملکرد 4 ساله دولت از یک سو و از سوی دیگر توانمندی کاندیداها باید برای انتخاب فرد اصلح مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 3 و نیم میلیون بیکار در جامعه وجود دارد که روز به روز در حال افزایش است گفت: متاسفانه 13 در صد جامعه در فقر مطلق به سر می‌برند که این آسیب‌ها نیازمند اقدامات سریع در این زمینه است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمان با بیان اینکه امروز اگر کسی به پست و مقامی برسد دیگر حتی کسی شماره آن را ندارد و جوابگو نیست گفت: مسئولان ما برای ریاست آمده‌اند یا خدمت؟

وی تصریح کرد: متاسفانه خطوط سیاسی و جناحی باعث شده که عده‌ای چشم خود را به روی همه حقایق ببندند و صرفا در چارچوب اهداف جناح درست یا غلط حرکت کنند.

فتاحی با اشاره به اینکه عده‌ای با اهداف تبلیغاتی فقط از آزادی نام می‌ببرند گفت: آزادی یک امرمطلق نیست و در کنار آن پایبندی به حقوق دیگران باید مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با روی کار آمدن هر حزب و جناحی تمام مدیران و انسانهای متعهد و متخصص کنار گذاشته می‌شود گفت: این یعنی دور ریختن سرمایه‌های انسانی یک سرزمین و یک آسیب است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمان با اشاره به اینکه بهترین جوانان و سرمایه‌های انسانی را در اختیار داریم و از آن بهره نمی‌بریم گفت: چرا باید نسل جوان ما با وجود همه استعدادها دغدغه بیکاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه از 18 هزار نوع شغل موجود در دنیا تنها 4 هزار نوع شغل در ایران وجود دارد گفت: چرا از این ظرفیت استفاده نمی‌کنیم، آیا از 14 هزار شغلی که در کشور نداریم همه با فرهنگ ما تناسب ندارد؟

نماینده سابق مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از خام‌فروشی و استفاده ناصحیح از معادن و سرمایه‌های کشور و نبود کارخانه‌های صنایع پایین‌دستی گفت: کشورهای دیگر از ارزش افزوده سرمایه‌های ما بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه در زمینه قاچاق کالا 14 تا 50 میلیارد دلار آماری است که برای قاچاق عنوان می‌شود گفت: پایین‌ترین نرخ قاچاق را هم که در نظر بگیریم بزرگترین آسیب را به اقتصاد ما وارد کرده در حالیکه جوانان ما از بیکاری رنج می‌برند، تولید کشورهای دیگر رونق پیدا می‌کند.

فتاحی با اشاره به توانایی‌ها و استعداد جوانان کشور گفت: در حوزه انرژی هسته‌ای، دستیابی به اورانیوم 20 درصد، مهر تاییدی بر این استعدادها است و با انتقاد از اینکه از سال 71 که کلنگ خوردو سازی در بم زده شده هنوز به فناوری ساخت خودروی ملی دست نیافتیم افزود: صنعت خودروسازی ما صنعت خودرو فروشی است نه خودرو ساز.

وی با بیان اینکه ما خروج از رکود را نداریم و تنها تورم کاهش پیدا کرده است بیان کرد: مردم با آمار و ارقام کاری ندارند، مردم با سفره زندگی خود سر و کار دارند.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمان با اشاره به اختلاس ازصندوق فرهنگیان گفت: از یک طرف می‌گوییم، نداریم اما از طرفی برخی مدیران ما حقوق‌ها نجومی و دریافت‌های کلان دارند.

وی با بیان اینکه سهم تولید از یارانه‌ها پرداخت نشده است و در نتیجه شاهد عدم رونق تولید، اشتغال ایجاد نشده و بیکاری و آسیبهای اجتماعی هستیم افزود: قالیباف از 16 سالگی وارد مبارزه و کمک به انقلاب می‌شود و پس از پیروزی انقلاب وارد جنگ شده و بهترین عملکرد و کارنامه را در این دوران و پس از آن دارد و بیشترین و بهترین خدمات را ارایه می‌دهد.

فتاحی با اشاره به کارها و اقدامات قالیباف در دوران خدمت‌رسانی در نیروی انتظامی گفت: واگذاری بخشی از کارهای نیروی انتظامی به مردم از جمله پلیس 110 و ایجاد اشتغال و راه‌اندازی قرارگاه خاتم از جمله اقدامات وی است.

وی با اشاره به کارهای عمرانی فرهنگی و ورزشی قالیباف در زمان خدمت در شهرداری تهران گفت: استفاده از جوانان متخصص و متعهد در شهرداری تهران نشان از توجه و اعتماد وی به این قشر است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمان با بیان اینکه قالیباف عزم جدی در مبارزه با فساد دارد گفت: مسئولین باید به دنبال خدمتگذاری باشند نه مال اندوزی.

فتاحی بزرگترین رقیب روحانی را عملکرد ضعیف آن برشمرد و گفت: قول 100 روزه حل مشکلات ایشان 4 ساله هم حل نشد.

وی صداقت، توان مدیریتی، جوان‌گرایی و سلامت اخلاقی را از ویژگی‌های شخصیتی قالیباف برشمرد و گفت: ما اعتقادی کار می‌کنیم نه سیاسی.

فتاحی با بیان اینکه 4 درصد جامعه امروز سرمایه دارند و 96 درصد جامعه مشکلات دارند گفت: مقصود از 4 درصد زالوصفتانی هستند که روی اقتصاد کشور سایه انداخته و در کشورهای دیگر سرمایه‌گذاری می‌کنند نه سرمایه‌گذاران دلسوز و کارآفرینان این سرزمین.

وی با بیان اینکه یک سوم پول یارانه باید صرف تولید می‌شد گفت: 90 هزار میلیارد تومان درآمد دولت از قبل یارانه‌ها است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمان تصریح کرد: چرا دولت تدبیر و امید ایراداتی که به دولت گذشته در مورد پرداخت یارانه‌ها و گداپروری وارد می‌کرد را در طول 4 سال دولت خود اصلاح نکرد.

وی از آمادگی خود برای حضور در یک مناظره رو در رو با رئیس ستاد روحانی در کرمان با حضور خبرنگاران خبرداد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار