رئیس ستاد قالبیاف در استان کرمان گفت: کناره گیری یکی از کاندیداها به نفع کاندیدای دیگر از طریق تصمیم گیری اعضای کمیته جمنا صورت می گیرد.
کد خبر: ۴۱۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 06 May 2017
سردار حسین فتاحی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک هدیه بزرگ برای نسل ما و ایرانیان است که باید این نعمت را در جهت پیشرفت و توسعه کشور پاس بداریم.

وی افزود: انقلاب ما یک انقلاب الهی بود ما باید شکرگزار باشیم امام به مانند پیامبران برای ما رهبری و خدمت گزاری کردند و راه را برای ما روشن کردند و  مقام معظم رهبری با توجه به امواج شکننده در مقابل انقلاب ایستادند و توانستند مسیر انقلاب را به سمت آینده روشن در پیش ببرند.

فتاحی با اشاره به اینکه ضعف از مکتب و اسلام نیست بلکه باید عملکرد انسان ها در چارچوب اسلام باشد، گفت: اگر انسان ها در چارچوب اسلام و قانون الهی حر کت کنند مطمئنیم مشکلات حل شدنی است و حتی می توانیم سرعت جذب بشریت به دین را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در اداره کشور باید از کسانی استفاده کنیم که توانمند باشند، افزود:  اگر شایسته سالاری داشته باشیم باید افراد  متخصص، متعهد، دلسوز و پرکار  را انتخاب کنیم که تنها شعار ندهند بلکه عمل کنند، مشکلات کشور حل می شود اما متاسفانه برخی ها شعار می دهند .

رئیس ستاد قالیباف در استان کرمان ادامه داد: مدیران کشور باید انسان های شایسته و اصلح واقعی را برای پست ها بگمارند تا ما با این همه گرفتاری ها مواجه نباشیم.

دولت در چهار سال توانمندی خود را ثابت نکرده است

وی با تاکید به اینکه وظیفه ما این است که بدانیم دولت در این چهار سال چه  کارهایی کرده است، اظهار کرد: چرا ما خواستار مدیریت جدید هستیم زیرا دولت در چهار سال توانمندی خود را ثابت نکرده است و می دانیم چهار سال فرصت کمی نیست که منتظر موفقیت در چهار سال بعد باشیم.

فتاحی بیان داشت: امروز با ۳.۵ میلیون بیکار مواجه هستیم و ۱۳ درصد جامعه زیر فقر مطلق هستند، یعنی باید افراد توانمندتر، جوانتر و افرادی که توانایی حل مشکلات را با سرعت بیشتری دارند انتخاب شوند.

وی با اشاره به اینکه ریاست جمهوری پست پادشاهی نیست ما باید خدمتگزار مردم باشیم، گفت: امام با آن عظمتشان می فرمودند به من رهبر نگویید من خدمتگزار هستم اما متاسفانه در جامعه امروزی طوری وانمود شده است که  اگر فردی به مقام رسد، قابل دسترسی نیست.

رئیس ستاد قالیباف در استان کرمان وارد شدن به یک جناح  را باعث بسته شدن چشم و گوش بر روی همه چیز دانست و بیان کرد: باید به خواسته ها و اهداف جناح دقت کنیم و با داشتن اطلاعات به یک جناح وارد شویم به طور مثال شعار آزادی باید در چارچوب عزت، سربلندی و رعایت حریم دیگران باشد.

وی گفت: وقتی کاندیدای یک حزب رای می آورد مدیران متخصص و متعهد را فراموش می کنیم و کنار زده می شود یعنی بخشی از سرمایه جامعه به دور ریخته می شود و این در حالی است که ما با سرعت فرصت ها را از دست می دهیم با ارزشترین انسان های باهوش و پر تلاش را داریم در طول تاریخ از آنها چه استفاده ای می شود؟

فتاحی با اشاره به اینکه نگرانی جوانان فارغ التحصیل دانشگاه ها شغل است، افزود: در دنیا ۱۸ هزار شغل موجود است  اما در ایران چهار هزار شغل داریم یعنی ۱۴ هزار شغل جدید می توانیم ایجاد کنیم و اگر ۱۰ هزار شغل وارد کنیم، مشکل اشتغال کشور از بین می رود.

وی افزود:ایران معادن زیادی دارد اما استفاده ای از این ظرفیت نشده است به طور مثال  معادن گل گهر سیرجان و مس تبدیل به کنسانتره شده و به کشورهای خارجی با قیمت ارزان عرضه می شود.

وی بیان داشت: در بخش پتروشیمی خام فروشی می کنیم دو میلیون و ۷۰۰ هزار دلار  بشکه نفت خام  فروخته می شود آیا برای کشور ما این عمل ارزشمند است؟ باید صنایع و معادن ما به صنایع پایین دستی تبدیل شود تا ایجاد اشتغال کند.

۱۴ میلیارد دلار سرمایه کار در اختیار کشورهای خارجی

رئیس ستاد قالیباف در استان کرمان با اشاره به اینکه در کشور ظرفیت های ایجاد شغل زیاد است و در زمینه کار و اشتغال فرصت سوزی می شود، گفت: ۱۴ تا ۵۰ میلیارد دلار قاچاق کالا در کشور صورت می گیرد که به این معنا است ۱۴ میلیارد دلار سرمایه کار در اختیار کشورهای خارجی قرار می گیرد.

فتاحی ادامه داد: سرمایه های بزرگی از جمله جوانان پرتلاشی داریم که می توانیم از ظرفیت های داخلی در بخش های نظامی، موشکی، پزشکی و... استفاده کنیم و مدیران کشور باید به این ظرفیت ها توجه کنند.

وی با بیان اینکه بازار خودرو ما در طول ۲۵ سال گذشته هیچ پیشرفتی نداشته است، افزود: در ارگ جدید بم که صنایع خودروسازی آن توسط آیت الله هاشمی در سال ۷۱ افتتاح شد تا به امروز حتی یک لاستیک تولید نشده است فقط خودرو فروشی کرده است.

وی تصریح کرد: یکی از شعار های دولت این بود که اقتصاد را از رکود خارج کرده ایم اما ما شاهد آنها نبوده ایم به گونه ای که تورم واقعی در جامعه و کسب و کار مردم ۱۶ درصد است و باید تورم بیش از این پایین می آمد.

صرف یارانه ها در بخش تولید می توانست مشکلات را حل کند

فتاحی به فساد اقتصادی، حقوق های نجومی و معوقات بانکی پرداخت نشده در دولت اشاره کرد و گفت:  ۹۰ هزار میلیارد تومان از قبال یارانه ها از مردم گرفته و بخش کمی را به مردم بر می گردد که اگر در بخش تولید صرف می شد الان مشکل اشتغال و ناهنجاری اجتماعی نداشتیم.

وی ادامه داد: دولتی که اعتقاد داشت پرداخت یارانه گدا پروری است چرا در این چهار سال کاری نکرده است؟ با قطع یارانه و صرف در تولید مشکلات را حل می کرد.

وی با اشاره به توانمندی های قالیباف در اداره کشور، اظهار کرد: محمد باقر قالیباف مردی برای تمام فصول است که از ۱۶ سالگی وارد خدمت به انقلاب اسلامی شد و از ۱۸ سالگی برای دفاع از مردم و مهین تا پایان آتش بس ایستادگی کرد.

رئیس ستاد قالیباف در استان کرمان عنوان کرد: برای امنیت، دفاع از مردم و کشور وارد سپاه و نظامی شد و این در حالی است که رسالت سپاه دفاع از کشور و انقلاب اسلامی است و رهبر مقام معظم رهبری هم فرموده اند که ای کاش من یک پاسدار بودم یا اگر سپاه نبود کشور نبود.

وی گفت: محمد باقر قالیباف در قرارگاه خاتم و تحول در نیروی انتظامی و هوایی نقش به سزایی داشت و با ایجاد چندین هزار پلیس ۱۰+ در کشور و واگذاری بخش عظیمی از کار به مردم باعث ایجاد شغل شد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمان گفت: تلفات زلزله شهرستان بم با رشادت های سپاه و دستور محمد باقر قالیباف کاهش یافت به گونه ای که از تمام امکانات سپاه برای نجات جان مردم بم استفاده شد.

وی با اشاره به عملکرد خوب قالیباف در شهرداری تهران، افزود: استفاده از جوانان متخصص و متعهد در شهرداری تهران، ایجاد فضای فرهنگی و ورزشی و نظم در انجام پروژه ها از عملکرد خوب محمد باقر قالیباف در شهرداری تهران بزرگ است.

فتاحی تصریح کرد: اگر مدیری مثل قالیباف اموال و دارایی خود را بازگو و شفاف کند دیگری جایی برای رانت خواری بعضی از مدیران نمی ماند.

وی گفت: گور خوابی به هر دلیل فقر فرهنگی، اقتصادی و سیاسی چرا باید به وجود آید و این در حالی است که محمد باقر قالیباف با صداقت و توانمندی به شعارهای خود عمل می کند و ایجاد پنج میلیون شغل در کشور را عملی می کند.

وی افزود: دولت چهار درصدی مد نظر قالیباف زالو صفت هایی است که به جان اقتصاد ایران افتاده اند و سرمایه های ایران را در خارج از کشور صرف می کنند و کارخانه داران و سرمایه داران شامل این چهار درصد نمی شوند.

وی با اشاره به اینکه کناره گیری یکی از کاندیداهای جبهه جمنا به نفع کاندیدای دیگر از طریق کمیته جمنا صورت می گیرد، افزود: در کمیته جبهه مردمی نیروهای انقلاب با رای گیری اعضای کمیته تصمیم گرفته می شود کدام کاندیدا به نفع دیگری کنار گذاشته شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار