کرمان - امام جمعه کرمان گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات مشتی محکم به دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام است.
کد خبر: ۴۱۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 06 May 2017
آیت الله سید یحیی جعفری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که ۲۹ اردیبهشت ماه جاری برگزاری می شود، اظهار کرد: مردم مانند همیشه حضوری همیشگی در انتخابات داشته باشند.

وی با اشاره به نقش مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات مشتی محکم به دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام است.

آیت الله جعفری از مردم خواست که کاندیدای اصلح را برگزینند و افزود: بنده از هیچ شخصی نام نمی برم اما توصیه می کنم فردی را برگزینید که بتواند مسائل حوزه های مختلف را ساماندهی کند.

هراس دشمنان از اقتدار نظامی ایران

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در ادامه با اشاره به سالروز حفاظت از شخصیت ها گفت: گمان نکنید که در کشور توطئه ای رخ نمی دهد؛ بلکه در واقع توطئه ها وجود دارند اما با تلاش نیروهای فداکار اطلاعات خنثی می شوند؛ به گونه ای که بنا به اعلام وزیر اطلاعات حدود ۳۰ توطئه در طول یک ماه با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی شد.

وی با اشاره به اینکه شخصیت های کشور تحت محافظت هستند، افزود: سپاه در حفاظت از این شخصیت ها نقش اساسی و پررنگی دارد.

آیت الله جعفری با اشاره به هراس دشمنان از اقتدار سپاه و ارتش و بسیج افزود: در صورتی که دشمنان دچار وسوسه شوند که علیه ایران توطئه ای را اجرا کنند پاسخی سخت از سوی سپاه و بسیج مردمی دریافت خواهند کرد.

امام جمعه کرمان با تبریک روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان خواستار توجه بیشتر به مشکلات و خواسته های این قشر شد.

وی همچنین با تقبیح اسراف افزود: باید مسئله آب در استان کرمان جدی گرفته شود و از اسراف در مصرف آب جدا پرهیز شود.

آیت الله جعفری مطالعه را از دیگر مسائلی دانست که دارای شرایط بحرانی است و گفت: باید فرهنگ مطالعه در جامعه گسترش یابد چرا که در ارتقاء سطح آگاهی جامعه بسیار تاثیرگذار است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار