سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین: مجموع حوادث گزارش شده در نوروز سال ۹۶، ۱۵۱ مورد بوده که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۴۱۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 06 May 2017
حمید ره‌انجام صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموع حوادث گزارش شده در نوروز سال 96، 151 مورد بوده که این رقم در سال گذشته 104 مورد بوده و 40 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه افزایش تعداد حوادث ارتباط مستقیم با تعداد تیم‌های عملیاتی درگیر حوادث دارد افزود: این در حالی است که در نوروز552 نفر امدادگر در قالب 211 تیم عملیاتی وظیفه امداد و نجات مردم و مسافران را به عهده داشتند که در سال گذشته این رقم394 امدادگر در قالب 139 تیم بوده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه در نوروز اخیر 160 مورد از آمبولانس استفاده شده است اعلام کرد: در مدت زمان مشابه سال قبل 114 مورد از آمبولانس استفاده شده است و 12 سوتی پرواز هم در این ایام داشتیم.

ره‌انجام با بیان اینکه در ایام نوروز 32 ست نجات مورد استفاده امدادگران قرار گرفت خاطرنشان کرد: این تعداد در سال گذشته 12 مورد بود در حالی که در این ایام 2 هزار و 735 مورد به اتوبوس‌های هلال احمر مراجعه و از خدمات این نهاد مردمی بهره‌مند شدند.

وی تعداد پایگاه‌های فعال در استان قزوین را 15 پایگاه اعلام کرد و گفت: در بحث تجهیزات امداد و نجات به دنبال تقویت آن هستیم و امیدواریم با اعتباراتی که به این امر اختصاص می‌یابد تجهیزات خوبی را برای استان فراهم کنیم تا در مواقع بحرانی دچار مشکل نشویم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین تعداد آمبولانس‌های استان قزیون را 30 دستگاه اعلام و عنوان کرد: در سال جدید 75 دستگاه آمبولانس خریداری شده است که 3 دستگاه از آن سهم استان قزوین است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار