امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه موضع خصمانه استکبار در مقابل ایران اسلامی تغییر نمی‌کند گفت: سیاست‌های رهبری در مورد انتخابات باید مدنظر گرفته شود و مردم فردی را انتخاب کنند که مسائل ارزشی را بیشتر از بقیه مورد اهمیت قرار دهد.
کد خبر: ۴۱۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 07 May 2017
آیت‌الله سید‌یحیی جعفری امروز ظهر در بیان خطبه‌های نماز جمعه کرمان اظهار‌ داشت: انسان در هر وضعیتی از غنی و فقیر که به سر می‌برد باید در برابر سختی‌ها و مشکلات صبر و شکیبایی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تنها راه غلبه بر مشکلات مسئله صبر و استقامت است گفت: مسلمانان باید با دستورات قرآن کریم در هر زمینه‌ای آشنا باشد و قرآن در مورد صبر و اهمیت آن آیات زیادی دارد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه اسلام از صدر تا پیروزی انقلاب اسلام شهدای زیادی تقدیم کرده تا بر کفر پیروز شده است افزود: جنگ 8 ساله‌ای را بر کشور اسلامی تحمیل کردند و در شرایطی که رزمندگان ما نه سلاح داشتند و نه امکاناتی بود به سختی بر دشمن غلبه کردند.

وی با اشاره به اینکه در سایه صبر و استقامت است که جوامع به پیروزی رسیدند بیان کرد: موضوع مصرف صحیح و پرهیز از اسراف موضوع دیگری است که مسلمانان باید به آن اهمیت دهند.

آیت‌الله جعفری با اشاره به اینکه اسراف کردن بسیار بد است و جامعه را به سمت بحران می‌کشاند گفت: برادران و خواهران مسلمان نباید وقت خود را به بطالت بگذرانند که این موضوع هم نوعی اسراف است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر مطالعه کتاب بسیار تاکید دارند خاطر‌نشان کرد: ایشان با مدیریت زمان در همین زمان‌های کوتاه ربع ساعت و بیست دقیقه صدها جلد کتاب مطالعه کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین نقش مهم را در کشور ایفا می‌کنند و مایه فخر و مباهات همه ملتهای مسلمان هستند گفت: امام فرمود اگر سپاه نبود، کشور هم نبود و اگر دشمنان جرات حمله به کشور را ندارند به دلیل وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه همه قشرها و گروه‌های جامعه ما عضو بسیج هستند افزود: بسیج یک نیروی کاملا مردمی است و اگر دشمنان حتی وسوسه شوند تا توطئه‌ای علیه کشور راه‌اندازی کنند، بسیج ما آن را خنثی می‌کند.

آیت‌الله جعفری با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر‌(ع) و روز جوان تصریح کرد: اگر کوچکترین تعرضی به کشور شود، جوانان ما همانند دوران دفاع مقدس جواب دندان‌شکنی به دشمنان خواهند داد.

وی با بیان اینکه موضع خصمانه استکبار در مقابل ایران اسلامی تغییر نمی‌کند گفت: آنها می‌دانند که ایرانیان در مقابل هیچ‌گونه ظلم و استبدادی تعظیم نمی‌کنند و تا آخرین نفس از ارزش‌ها و اعتقادات خود دفاع می‌کنند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه انتخابات نزدیک است و در جریان انتخابات باید گوش به فرمان رهبری بود افزود: سیاست‌های رهبری در مورد انتخابات باید مد‌نظر گرفته شود و در روز 29 اردیبهشت‌ماه با حضور گسترده جواب یاوه‌گویان را بدهیم.

وی با بیان اینکه 6 نفر نامزد این دوره ریاست جمهوری در کشور هستند اظهار داشت: باید رئیس جمهوری انتخاب کرد که شایسته‌تر و اصلح‌تر باشد و از نامزدهای موجود، فردی را انتخاب کنید که بهتر و بیشتر مسائل ارزشی را مورد اهمیت قرار دهد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار