پدر شهید احمدی‌روشن با اشاره به موفقیت های ایران در زمینه هسته ای، تصریح کرد: موفقیت‌ها در زمینه هسته‌ای دشمن را مجبور به مذاکره کرد.
کد خبر: ۴۱۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 07 May 2017
رحیم احمدی‌روشن شنبه شب در جمع حامیان حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان اظهار داشت: یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهدای انقلاب و جنگ، شهدای مدافع حرم و هسته‌ای را گرامی می دارم.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: در سالهایی که ملت ایران زیر یوغ امپراطوری دو هزار و ۵۰۰ ساله بود همه چیز ما را می‌بردند و از ما حق توحش می‌گرفتند مردی موسی‌گونه همچون امام خمینی  (ره) آمد و این امپراطوری را با پشتوانه مردمی از بین برد.

وی بیداری اسلامی شکل گرفته در جهان را به برکت انقلاب و الگوپذیری از انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: با توجه به مشکلاتی که اوایل انقلاب در کشور به وجود آمد و جنگ آغاز شد، ملت ایران پاره‌های تن خود را به جنگ فرستادند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

احمدی‌روشن بیان کرد: مصطفی و امثال ایشان را خدا داد و ما آنها در راه خدا تقدیم کردیم اگر بیشتر از این داشتیم هم در راه خدا  می‌دادیم.

وی در ادامه با بیان اینکه خدا ملت ایران را الگو و اسوه برای ملل دنیا قرار داد، تصریح کرد: بعد از برجام نافرجام نزدیک به ۵۰۰ میلیون نفر از مردم آزادیخواه جهان که چشم شان به ملت ایران بود به‌نوعی ناامید شدند چون برای آنها جا افتاد که ملت ایران در مقابل استکبار جهانی آمریکا در حال عقب‌نشینی است.

احمدی‌روشن ادامه داد: در زمانی که به غنی سازی ۲۰ درصدی رسیدیم، از مصطفی پرسیدند شما غنی‌سازی ۳.۵ درصدی به کارتان است ۲۰ درصد برای چه می‌خواهید، جواب می‌داد برای اینکه دستمان در برابر دشمن پر باشد و همین موفقیت‌ها در زمینه هسته‌ای دشمن را مجبور به مذاکره کرد که در این دولت از حربه آن استفاده نشد.

وی بیان داشت: مصطفی گفته بود اگر به غنی‌سازی ۲۰ درصدی دست پیدا کنیم، دانشمندان ترور می‌شوند که همین‌طور شد و شهید علی‌محمدی نخستین شهید هسته‌ای ما بود و مصطفی چهارمین شهید هسته‌ای است.

پدر شهید احمدی روشن در ادامه خطاب به مسئولان تأکید کرد: چرا مملکت برایتان ارزش ندارد اما آمال و آرزویتان کدخدا شده، شما برای مردم حرف ندارید و فقط می‌گویید بعد از برجام می‌توانیم دو برابر نفت بفروشیم در حالی‌که رهبری فرمودند خام‌فروشی نفت چندان ارزشی ندارد.

وی گفت: از برجام نافرجام، آبی برای مردم گرم نشد و ورود ماشین‌های چند صدمیلیونی آقازاده‌ها و پولدارها دستاورد برجام است.

وی اضافه کرد: در مقابل ۸۰ میلیون نفر عنوان کردید ما نگفتیم ۱۰۰ روزه مسأله اقتصادی مردم را درست می‌کنیم و اخیرا باز هم وعده ۱۰۰ روزه به ملت می‌دهید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار